استانی 10:45 - 07 مرداد 1393
به امامت آیت‌الله علما
نماز وحدت‌آفرین عید سعید فطر در کرمانشاه به امامت آیت‌الله شیخ مصطفی علما در چهارراه بسیج با حضور مردم متدین و مسلمان این شهر اقامه شد.

نماز عید فطر در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نماز وحدت‌آفرین عید سعید فطر در کرمانشاه به امامت آیت‌الله شیخ مصطفی علما در چهارراه بسیج با حضور مردم متدین و مسلمان این شهر اقامه شد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: فرا رسیدن عید سعید فطر که یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان جهان است، مفاهیم عمیق فطری به همراه دارد و خداوند در این روز پاداش بزرگی به مومنان می‌دهد.

علما روز عید فطر را روز شکرگذاری مومنان پس از یک ماه میهمانی الهی عنوان کرد و افزود: رمضان ماه بندگی و عبودیت است و باید این ماه پربرکت در سایر ماه‌های سال تاثیرگذار باشد.

امام جمعه کرمانشاه همنشینی و انس با قرآن را از ثمرات والای ماه مبارک رمضان بیان کرد و ادامه داد: باید با تمسک به این انس و همنشینی برای همه عمر توشه برداشت.

وی به حضور گسترده و وصف‌ناپذیر مردم در روز جهانی قدس اشاره کرد و بیان داشت: این حضور میلیونی مردم مسلمان سراسر جهان در این راهپیمایی نشان‌دهنده مخالفت مسلمانان با برخی از حکام اسلامی است که با صهیونیسم و استکبار جهانی هم‌صدا شده‌اند.

این مسئول با تاکید بر پرهیز از تجمل‌گرایی و اسراف در اعیاد، بیان داشت: زنده بودن ملت اسلام در سایه ولایت فقیه است و رهبری رهبر فرزانه انقلاب ملت را از گزند حوادث مصون داشته است.

گزارش خبرنگاران فارس از دیگر شهرستان‌های استان کرمانشاه حاکی از برگزاری نماز عید سعید فطر به امامت ائمه جمعه و جماعات در نقاط مختلف استان است.


4351989
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است