استانی 08:12 - 02 آبان 1397

احتمال ریزش سنگ در جاده حمیل- سرابله به دلیل بارش باران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حیدری اظهار داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر آغاز بارش باران از عصر پنجشنبه (۳ آبان) لازم است رانندگان و زوار اربعین نسبت به هوشیاری بیش از پیش خصوصا در مسیرهای کوهستانی اهتمام بورزند.

وی افزود: باتوجه به دو طرفه بودن بخشی از محوراسلام آبادغرب - حمیل و حمیل - سرابله رانندگان از هر گونه سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خودداری کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین خوب است تا رانندگان پس از هر ۲ ساعت رانندگی، ۱۵ تا ۲۰ دقیقه استراحت داشته باشند و به هشدارها و توصیه های پلیسی نیز دقت کنند.

وی تصریح کرد: به منظور تردد آسانتر زائران محدودیت های ترافیکی نیز اعمال شده از جمله اینکه عبور ومرور انواع موتورسیکلت از روز ۲۸ مهر تا ۱۴ آبان در تمام محورهایی که زائران تردد خواهند داشت ممنوع است.

حیدری گفت: همچنین تردد انواع تریلری، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد فاسدشدنی وسوخت داخلی از اسلام آبادغرب به پلدختر و حمیل به سرابله و بالعکس نیز در این مدت ممنوع اعلام شده است.


9952797
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است