استانی 12:57 - 14 فروردین 1399
با هوشیاری پلیس سمنان و اصفهان
ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: روز گذشته محموله 844 کیلویی موادمخدر شامل 470 کیلو هروئین و 374 کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس اصفهان کشف شد.

محموله 470 کیلویی هروئین به تهران نرسید/کشف 844کیلو موادمخدر از یک نیسان

سردار عبدالله حسنی به تشریح جزئیات پرداخت و اظهار کرد: در پی اقدامات پیگیری های ویژه و شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اطلاعاتی از انتقال یک محموله بزرگ مواد از شرق به پایتخت کشور به دست آمد.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که سوداگران مرگ، انتقال این محموله را از طریق کویر مرکزی به استان اصفهان و از آنجا به تهران را در سر دارند که در همین راستا هماهنگی های لازم درون و برون سازمانی صورت گرفت.

این مقام انتظامی به اعزام یک تیم اطلاعاتی عملیاتی از پلیس مبارزه با موادمخدر استان و مشارکت چند تیم عملیاتی از ماموران انتظامی استان اصفهان اشاره و تصریح کرد: بامداد روز گذشته و در اقدامی هماهنگ و ضربتی، نیسان حامل این محموله حوالی شهرستان اردستان شناسایی و متوقف شد.

سردار حسنی با اعلام این که در این عملیات 844 کیلو و 680 گرم ماده مخدر که 470 کیلو و 150 گرم آن هرویین و مابقی از نوع تریاک بود کشف شد و دو سوداگر مرگ نیز دستگیرشدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس سمنان، فرمانده انتظامی استان سمنان در همین خصوص ز تلاش و اقدامات موثر ماموران مبارزه با موادمخدر این استان و همکاری مطلوب پلیس اصفهان قدردانی و تاکید کرد: برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با سوداگران مرگ تا ریشه کنی این بلای خانمانسوز استمرار دارد.

انتهای پیام


10466175
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است