ورزشی 11:13 - 31 اردیبهشت 1397

گرشاسبی: بعد از جام جهانی حرف‌هایم را درباره کی‌روش می‌زنم

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی در تازه ترین صحبتهای خود به شرایط باشگاه پرسپولیس و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرداخت و تاکید کرد که اگر این پنجره بسته بماند، باشگاه برای نیم فصل بازیکنانی را رزرو خواهد کرد. وی همچنین نسبت به خط خوردن سیدجلال حسینی واکنش تندی نشان داد. 

گرشاسبی که با برنامه «تهران ورزشی» گفتگو می کرد، درباره احتمال ترانسفر بازیکنان فعلی این تیم به لیگ های خارجی و جذب چند بازیکن جدید گفت: هیچ بازیکنی به جز صادق محرمی پیشنهاد جدی نداشته است. شاید هم پیشنهادی بوده ولی تا الان پیشنهادی به باشگاه نرسیده است.

وی درباره اینکه گفته می شود برانکو خواهان جذب سروش رفیعی شده است، گفت: اسامی و مواردی که در رسانه ها مطرح می شود درست نیست. همه را تکذیب می کنم. هیچ صحبتی با بازیکن خاصی برای بستن قرارداد نشده است. کماکان منتظر بازیکنان خودمان هستیم تا بیایند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر با بازیکنان خودمان نتوانیم تمدید کنیم باید به فکر باشیم. اگر محرومیت از حضور در نقل و انتقالات لغو شود که خیلی خوب است. اما اگر این اتفاق نیفتد باید تیم را قوی کنیم تا در نیم فصل بتوانند وارد تیم شوند. باز هم می گویم منتظرم بازیکنان فعلی بیایند. خیلی بازیکنان بزرگ از بیرون پیشنهاد داده اند که می خواهند به پرسپولیس بیایند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است پرسپولیس با بازیکنی قرارداد ببندد و در نیم فصل و با اتمام محرومیت از آنها استفاده کند؟ تصریح کرد: باید این کار را انجام دهیم. اگر بازیکنان فعلی تمدید نکنند همین روش را بر می‌گزینیم و مجبوریم بازیکن رزرو کنیم. امیدوارم بازیکنان هم شرایط باشگاه را درک کنند. آنها در پرسپولیس پیشرفت کردند. در این شرایط بالاخره باید وضعیت فعلی را هم دید تا باشگاه ضربه نخورد. 

گرشاسبی درباره خط خوردن سید جلال حسینی از لیست کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی روسیه اذعان داشت: سید جلال سید تیم است. او انصافا هر وقت بازی می‌کند آرامش و نظم زیادی در تیم ایجاد می شود. هیچ کس هم انتظار نداشت بازیکنی با کیفیت مثل او کنار گذاشته شود. اما به هر حال وظیفه ما حمایت از تیم ملی است. تا این لحظه هم هنوز قطعی اعلام نکرده اند که او نیست. اما بگذارید نظر خودم را بدهم. وقتی سید جلال گل برتری مقابل الجزیره را زد دلم لرزید که مبادا از تیم ملی خط بخورد.

وی  درباره اینکه چطور دلش لرزیده است، گفت: این حس شخصی من بود. رفتارهایی که دیدم در این مدت، الان جایش نیست صحبت کنم. بعد از جام جهانی به عنوان مسئول باشگاه پرسپولیس صحبتهایی درباره کی روش دارم. قطعا با تیمی که رکوردها را با معرفی بهترین دروازه بان، بهترین خط دفاع، بهترین تیم، بهترین بازیکن و آقای گل در اختیار دارد سزاوار نبود همه نفراتمان در تیم ملی تحلیل بروند و کاپیتان ما هم که در بازی با الجزیره خودش را نشان داد، خط بخورد. دریغ از اینکه یک تماس بگیرند و به ما بگویند که او را از لحاظ روحی آماده کنیم و بتوانیم با شخصی که کاپیتان تیم ملی و پرسپولیس بوده است صحبت های انگیزشی انجام دهیم. در هر صورت رفتارشان با کاپیتان پرسپولیس حرفه ای نبود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان تاکید کرد: کسانی که عنوان کرده اند گرشاسبی قول داده است پنجره نقل و انتقالات را بردارد دروغ محض است. ما قصدمان دفاع از حق پرسپولیس بوده است تا بدبینی ها را برداریم. هیچوقت قول نداده ام این کار را می کنم اما تمام انرژی ام را تاکنون گذاشته ام. باید بگویم تا الان هیچ چیزی کم نگذاشتیم.


9785540
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است