استانی 11:23 - 22 تیر 1399
چرخابی:
ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال گفت: در بازی شب گذشته تیم پارس جنوبی جم آمده بود که یک باخت آبرومندانه داشته باشد به همین دلیل ۱۰ نفری در حال دفاع بودند و مشخص بود که تنها از روی یک حادثه می‌توانند به گل برسند.

پارس جنوبی به دنبال باخت آبرومندانه در برابر سپاهان بود

حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تساوی سپاهان در برابر پارس جنوبی جم، اظهار کرد: سپاهان در چند دقیقه اول بازی به گل رسید، اما گلی که در دقایق پایانی دریافت کرد یک گل عجیب و غریب بود و معتقدم اگر بازی ۵۰ ساعت دیگر هم ادامه می‌یافت سپاهان چنین گلی دریافت نمی‌کرد و دریافت چنین گلی قابل پیش‌بینی نبود.

وی افزود: در بازی گذشته سپاهان، تیم سایپا برای تساوی به میدان آمده بود، اما در بازی شب گذشته تیم پارس جنوبی جم آمده بود که یک باخت آبرومندانه داشته باشد به همین دلیل ۱۰ نفری در حال دفاع بودند و مشخص بود که تنها از روی یک حادثه می‌توانند به گل برسند.

این کارشناس فوتبال در خصوص گل خوردن سپاهان، تصریح کرد: دقیقه ۸۵ بازی بود که سپاهان در حال حمله بود و وقتی توپ از دست رفت مدافع پارس جنوبی، پاس روبه عقب به دروازه بان داد و گلر به سمت چپ زمین سپاهان توپ را شوت کرد و بازیکن سمت چپ طلایی پوشان به اشتباه توپ را با ضربه سر به بازیکن سمت راست تیم پارس جنوبی تقدیم کرد و با یک ارسال روبه جلو، مهاجم تیم پارس جنوبی از اشتباه دفاع وسط سپاهان استفاده کرد و با غافلگیری پیام نیازمند، گل تساوی تیم بوشهری به ثمر رسید.

چرخابی گفت: در دقایق اضافی بازی سپاهان می‌توانست دو یا سه گل بزند، اما از فرصت‌ها استفاده نکردند. سپاهان با اشتباه فاحش خود گل تساوی را دریافت کرد هر چند گل اول سپاهان هم با اشتباه بچه‌گانه دفاعِ پارس جنوبی جم به ثمر رسید.

وی ادامه داد: مشخص بود که پارس جنوبی جم توانایی زدن گل به سپاهان را نداشت و در کل سپاهان سوار بازی بود و توپ و زمین را در اختیار داشت، منتها تیم‌های حریف، دستِ سپاهان را خوانده‌اند و با عقب‌نشینی به حالت تدافعی می‌روند. کی روش استنلی گاهی راحت ضربه سر می‌زد و مدافعان پارس جنوبی سعی می‌کردند فاصله‌شان با دروازه به گونه‌ای باشد که کی روش استنلی نتواند ضربه سر بزند و مجبور به پاس دادن شود که این پاس‌ها را مدافعان پارس جنوبی جمع می‌کردند.

این کارشناس فوتبال، خاطرنشان کرد: کی روش استنلی خیلی سنگین بازی می‌کند و باید در تمرینات تلاش بیشتری کند تا بتواند مؤثرتر عمل کند.

انتهای پیام


10614526
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است