استانی 14:25 - 29 فروردین 1400

ارتش آرامش و امنیت را برای ملت ایران به ارمغان آورده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی که به امیر سرتیپ دوم محسن آذر افروز، ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری تقدیم شد فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به وی و همکارانش تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران همواره آرامش و امنیت را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورده و در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را در راه حفظ عزت و استقلال میهن اسلامی تقدیم کرده است.

امروز که کشورمان به فضل الهی در مسیر پرشتاب فتح قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی در حرکت است، نقش ارتش در این عرصه کاملاً بارز بوده و غیورمردان ارتش دوشادوش و همگام با دیگر نیروهای مسلح در خط مقدم این حرکت رو به جلو و متعالی قرار دارند.

این جانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش و روز تجلیل از حماسه آفرینی، ایثارگری و جانبازی‌های دلیر مردان ارتش را تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال عزت و سلامتی جناب عالی و خدمتگزاران به این مردم عزیز و انقلابی را مسئلت می‌نمایم.

امید است در ظلّ توجهات خاص حضرت ولی‏عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) همواره در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران، موفق باشید.


11030628
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است