گوناگون 03:05 - 29 مهر 1393
اعتراف و سوتی عادل و تکذیب دردآور مجیدی؛
برنامه نود این هفته که به جام حذفی اختصاص داشت، فرهاد مجیدی میهمان ویژه این برنامه بود که با زیرکی از عادل فردوسی پور اعتراف گرفت.

به گزارش مشرق، برنامه این هفته نود که به بررسی مسابقات جام حذفی اختصاص داشت از ساعت 22:45 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. میمهان ویژه این برنامه فرهاد مجیدی ستاره سابق و محبوب استقلال بودو



سئوال پیامکی این هفته برنامه نود هم به مجیدی اختصاص داشت و به بیاد ماندنی ترین گل فرهاد مجیدی اختصاص یافته بود.



**گزینه دوم به زمانی مربوط می شد که فرهاد در تیم العین بازی می کرد؛ در آن بازی هم مجیدی یکی از گلزنان بازی بود که در دقیقه 87 موفق شد دروازه دالیان را باز کند، اما اشتباهی که عادل و عوامل برنامه اش درباره این گل مرتکب شدند این بود که مجیدی گل قهرمانی العین را در آسیا نزد. او سومین گل تیمش را به ثمر رساند و  با توجه به برتری العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت آنها با گلی که فرهاد زد راهی بازی فینال شدند.



با این حال در گزینه های برنامه نود نوشته بود:«گل قهرمانی العین در آسیا.»اتفاقی که باعث شد مجری برنامه نود در روی آنتن از همه عذر خواهی کند اما تا پایان برنامه این اشتباه در آیتم گل ها وحود داشت و تصحیح نشد.







محمد فنایی کارشناس داوری
این هفته برنامه نود بود. طبق نظر فنایی، پنالتی‌های گرفته شده برای تیم‌های گل گهر و پارسه مقابل سپاهان و فولاد درست بود و داوری این مسابقات مشکلی نداشت. در دیدار پرسپولیس مقابل کارگر بنه گز، به اعتقاد فنایی یک پنالتی دیگر برای پرسپولیس گرفته نشد.







گزارشی از اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال در کشور پرتغال و دیدارهای دوستانه انجام شده در این اردو پخش شد.



نود درجه و کنایه به مهاجم پرسپولیس

دومین بخش برنامه، نود درجه بود. در این بخش بالا رفتن تماشاگران گل گهر از فنس و حتی پاره کردن فنس ها بعد از پیروزی برابر سپاهان، اخطار داوران به توپ جمع کن گل گهر به خاطر وقت کشی، تغییر نام ساکت الهامی به الهام ساکتی توسط گزارشگر اردبیلی در بازی صبای قم با شهرداری اردبیل و همچنین موهای محمد عباس زاده مهاجم پرسپولیس و قهر و بهانه این بازیکن سوژه شد.



در ابتدای بررسی دیدارهای جام حذفی فوتبال گزارشی از دیدارهای شهرداری اردبیل - صبا ، پاسه تهران - فولاد خوزستان ، گل گهر سیرجان - سپاهان اصفهان و پرسپولیس - کارگر بنه گز و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آن ها پخش شد.







داوری 4 دیدار پخش شده از سوی فنایی کارشناس داوری برنامه مورد بررسی قرار گرفت.







آماری از جام حذفی فوتبال به تصویر کشیده شد.







صحنه هایی از دیدارهای فجر سپاسی شیراز - استقلال خوزستان و استقلال - فولاد نوین و مصاحبه ها و خاشیه های مربوط به این دیدارها پخش شد.



تقویم نود و اولین دربی قلعه نویی

در تقویم این برنامه چند دربی مورد توجه قرار گرفته بود. دربی 23 مهرماه 1375 که پرسپولیس با گل ادموند بزیک با یک گل استقلال را شکست داد. دربی 25 مهرماه 1382 که استقلال با نتیجه 2 بر یک پرسپولیس را شکست داد. این اولین دربی قلعه نویی در قامت سرمربی استقلال بود. همچنین عیسی ترائوره اولین بازیکن خارجی بود که در دربی گلزنی کرد. دربی 23 مهرماه 1389 که با گلزنی فرهاد مجیدی و ماجرای شیث رضایی شناخته شده است، در این تقویم دیده شد. علاوه بر این شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر ایتالیا  در جام جهانی فوتسال هم در این قسمت پخش شد.

























نگاه متفاوت به فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی بازیکن محبوب استقلال میهمان ویژه این هفته برنامه نود بود و پیش از حضور وی در استودیو، گزارشی از دوران بازیگری این بازیکن در تیم‌های مختلف پخش شد. سبک این گزارش شباهت زیادی به گزارشی داشت که عادل فردوسی پور بعد از خداحافظی علی کریمی از فوتبال پخش کرده بود.



صحبت های کامل فرهاد مجیدی در برنامه 90 را در اینجا بخوانید.







در اواسط برنامه گزارش نود تا نود پخش گردید و طی آن به اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران پرداخته شده بود.



در ادامه گزارشی از دیدار تیم های صنعت ساری - ملوان ، تراکتورسازی - کارون اهواز ، نفت تهران - استقلال اهواز به همراه حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آنها پخش شد.





















آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت سه ساعت از آغاز برنامه:







پخش مسابقات جام حذفی و عملکرد لژیونرها

مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی هم در این برنامه به صورت مختصر و گذرا مورد بررسی قرار گرفت و به مشکلاتی که تعدادی از تیم‌ها در امر میزبانی داشتند، اشاره شد. صحبت با فرهاد مجیدی آنقدر طولانی شد که پخش چند آیتم دیگر برنامه نود منتفی شود.

انتقاد از صحبت‌های فرهاد مجیدی

در پایان برنامه کامران احمد پور از روزنامه نگاران کشورمان روی خط تلفنی برنامه آمد و نسبت به برنامه نود و صحبت های مجیدی انتقاد کرد و گفت: صحبت‌های مجیدی دردآور بود. این همه ناسپاسی و دروغگویی دردآور بود. واقعا اگر مسئولیتی نداشتم از روزنامه نگاری خداحافظی می‌کردم!. در برنامه نود توهین های زیادی به روزنامه نگاران می شود که آقای فردوسی پور! با توجه به اینکه شما از همین قشر بوده و هستید انتظار داریم بیشتر از روزنامه نگاران حمایت کنید.

سکوت مقابل حق پخش

یکی از مهمترین مسائل روزهای اخیر فوتبال ایران پرداخت حق پخش واقعی مسابقات لیگ برتر است با این حال فردوسی پور در این خصوص باز هم در برنامه‌اش صحبتی نکرد. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال تهدید کرده بود که اجازه ورود دوربین‌های تلویزیونی را به داخل ورزشگاه‌ها نخواهد داد.

برنامه این هفته نود ساعت 2:20 بامداد سه شنبه به پایان رسید.


4998089
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است