استانی 22:28 - 24 آذر 1397

انجام کار فرهنگی با بخشنامه قابل انجام نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدیان بعدازظهر شنبه در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاهیان در دانشگاه صنعتی قوچان اظهارکرد: امروزحوزویان و دانشگاهیان در متن جامعه بوده در حاشیه قرار ندارند و با این ظرفیت می توان با آسیب شناسی به حل مشکلات در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی بپردازیم.

وی افزود: نباید نسبت به مشکلات امروز بی تفاوت بوده و فکر کنیم همه موضوعات باید توسط مسئولان حل شود بلکه باید از مسئولان مطالبه شود تا وظایفشان را انجام دهند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: موضوعات فرهنگی مربوط به گفتار نیست بلکه اصل فرهنگ، رفتاری است و اگر بهترین سخنور باشیم ولی رفتارمان درست نباشد راه به جایی نخواهیم برد.

محمدیان خاطر نشان کرد: با نصیحت کردن تنها، امروز به نتیجه نمی رسیم و باید با جوانان ارتباط مناسبی برقرار کنیم و بدانیم با بخشنامه نمی توان کار فرهنگی انجام داد زیرا تاثیری ندارد.

وی گفت: با توجه ببه مشکلاتی که امروز وجود دارد نباید وضعیت جوانان را با دوران جوانی خودمان مقایسه  کنیم بلکه باید با شیوه های مناسب زبان گفتگو با این قشر را آموخته و در کنار حل مشکلات خدمات صورت گرفته بعداز انقلاب را نیز به اطلاع آنها برسانیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: برای  اینکه دانشگاه و حوزه اثر بخشی مناسبی در جامعه داشته باشند باید نگاه توحیدی را مدنظر قرار دهیم زیرا همه امور عالم  با نگاه توحیدی قابل انجام است.


10000840
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است