استانی 16:00 - 28 آبان 1397

سفیران کتاب فارس مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، صابر سهرابی ظهر دوشنبه در جلسه این هفته شورای شهر شیراز با اشاره به آغاز هفته کتاب گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی هر سال همزمان باهفته کتاب 3نفر از شهروندان وافراد شاخص در حوزه های علمی، هنری و ورزشی به عنوان سفیر کتاب استان فارس معرفی می‌شوند.

وی افزود: در این ارتباط امسال نیزپروفسور مرتضی خوشخوی زهتاب دانشمند برجسته علوم کشاورزی ایران و جهان و دارای تألیفات متعددی در حوزه علم  بوده و در حوزه حافظ پژوهی و سعدی شناسی نیز  آثاری منتشر کرده است،

مدیر کل فرهنگ و  ارشاد فارس گفت: کامران حیدری مستندساز بین المللی شهر شیراز که از چندین فستیوال جهانی از جمله آرژانتین، هلند، فرانسه و ... موفق به کسب جایزه شده و مهتاب نبوی تنها بازیکن تیم پاراتکواندو ایران و دارای مدال طلا و برنز آسیا ودارای دو تألیف به عنوان سفیران کتاب فارس معرفی شدند.

وی ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها وفعالیتهای هفته کتاب با اشاره به آغاز نمایشگاه کتاب فارس از ابتدای هفته آینده گفت: تاکنون 750ناشر برتر برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند وتمامی مقدمات کار برای افتتاح نمایشگاه امسال که از شنبه 3اذر ماه آغاز می‌شود آماده شده است.


9977643
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است