استانی 23:42 - 26 آبان 1397

ریزش کوه راه دسترسی ۲۰ روستای الیگودرز را مسدود کرده است

حمید کشکولی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به بارش های قابل توجه در شهرستان الیگودرز طی روزهای اخیر اظهار داشت: در الیگودرز میانگین ۴۰ میلی متر بارندگی داشتیم و در بخش زز و ماهرو و بخش بشارت این میزان ۱۰۴ میلی متر بوده است.

وی با بیان اینکه بارش های خوب پاییزی باعث خوشحالی کشاورزان و مردم شد، تصریح کرد: البته شدت بارش ها باعث خسارت به راه های فرعی بخش های الیگودرز شده است.

فرماندار الیگودرز با تاکید بر اینکه در بخش زز و ماهرو راه دسترسی ۱۵ روستا با ۸۰ خانوار به علت ریزش کوه بسته است، افزود: در بخش بشارت ذلقی نیز راه دسترسی ۵ روستا با ۳۰ خانوار بسته است.

کشکولی با اشاره به اینکه برف سنگینی در گردنه «گله بادوش» داشتیم که منجر به بسته شدن مسیر شد، ادامه داد: این مسیر الان باز است و تردد در آن جریان دارد.

وی یادآور شد: همه عوامل راهداری در حال باز کردن مسیرها هستند و پیش بینی می شود طی دو تا سه روز آینده مسیر روستاها بازگشایی شود.

فرماندار الیگودرز همچنین با اشاره به گرفتار شدن ۳۶ خانوار عشایری الیگودرز در برف ادامه داد: این خانوارها نجات یافتند و با پیگیری های مدیرکل امور عشایری لرستان و مدیرکل مدیریت بحران استانداری کار انتقال این عشایر به مناطق گرمسیری شروع شده است.


9975939
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است