استانی 09:00 - 08 مرداد 1393
وزیر صنعت، معدن و تجارت:
وزیر صنعت و معدن و تجارت گفت: نزدیک به یک سال از شروع رسمی دولت می‌گذرد و شرایط آن دوران در بحث کلان تورم ورکود بحث جدی بود و آماری که ما در پایان تیرماه داشتیم متوسط تورم به 25 درصد رسیده است.

متوسط تورم در کشور به 25 درصد رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا نعمت‌زاده صبح امروز در گردهمایی رؤسای سازمان صنعت و معدن و تجارت استان‌های کشور که در هتل طرقبه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: نزدیک به یک سال از شروع رسمی دولت می‌گذرد و شرایط آن دوران در بحث کلان تورم ورکود بحث جدی بود و آماری که ما در پایان تیر ماه داشتیم متوسط تورم به 25 درصد رسیده است.

وی بیان داشت: موانع تولید نیز پیشنهاد و دولت آن را تصویب کرده است که 30 درصد مصوبات دولت برای حل مشکلات تولید در این زمینه لغو و یا اضافه شده است.

وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: رشد اقتصادی کشور در آن دوران بالای منفی 6 درصد بوده و گزارش پایان تیر ماه امسال به منفی 2 درصد رسیده که امیدوارم تا پایان سال حل شود و در بحث ارزی نیز ثبات نسبی به وجود آمده است و احیای قانونی فضای کسب و کار نیز توسط دولت به اجرا درآمده است.

ادامه دارد...


4355111
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است