ورزشی 09:55 - 09 آبان 1393
سرمربی تیم ملی روسیه معتقد است رئال‌مادرید شانس نخست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود.

کاپلو: رئال‌ مدعی قهرمانی در اروپاست

سرمربی سابق رئال مادرید بر این باور است که کارلو آنچلوتی می‌تواند این تیم را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری کند. او می‌گوید قهرمانی در فصل جاری به یکی از سه تیم رئال، بایرن مونیخ یا بارسلونا خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، رئال با هدایت کارلو آنچلوتی ایتالیایی در فصل جاری نتایج خوبی کسب کرده است و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. فابیو کاپلو که خود سابقه مربیگری در رئال مادرید را دارد معتقد است کارلو آنچلوتی می‌تواند به طلسم چند ساله قهرمان نشدن کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا پایان دهد و دهمین قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آورد.

کاپلو در گفتگو با روزنامه مارکای اسپانیا گفت: من نمی‌گویم که رئال مادرید حتما قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری خواهد شد، چرا که خودم سابقه کار در این تیم را دارم و با شرایط آشنا هستم اما می‌توانم بگویم رئال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در این رقابت‌هاست. رئال همچنین می‌تواند قهرمانی در رقابت‌های لیگا را به دست آورد.

او افزود: رئال در حال حاضر بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. در این تیم همچنین مربی بزرگی چون کارلو آنچلوتی کار می‌کند. باید ببینیم در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا آنچلونی موفق خواهد شد یا نه. نباید فراموش کنیم که بارسلونا هم مربی چون لوئیس انریکه باانگیزه را آورده که برای این تیم کارهای زیادی انجام داده است. سرعت این تیم نسبت به گذشته کمی بیشتر شده است. بارسلونا با هدایت انریکه هنوز هجومی بازی می‌کند و گل‌های زیادی را به ثمر می‌رساند، با این حال معتقدم که بازیکنان بارسلونا هنوز با افکار سرمربی جدید خود سازگار نشده‌اند و کنار نیامده‌اند. در رقابت‌های لیگا رقابت تنگاتنگی وجود دارد و بر این باورم که تا هفته آخر تکلیف قهرمان مشخص نخواهد شد.

کاپلو در پایان سخنان خود گفت: به نظر من رئال بیشترین شانس را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. البته باید این را هم بگویم که بارسلونا و بایرن هم شانس زیادی برای قهرمانی دارند. هر سه تیم شایستگی لازم برای قهرمانی را دارند. درباره تیم‌های انگلیسی باید بگویم که آنها با توجه به سه تیم قدرتمند رئال، بایرن و بارسلونا شانسی برای قهرمانی ندارند. آرسنال تیم خوبی است و در فصل جاری نتایج خوبی کسب کرده است. با این حال این تیم در خط دروازه و دفاع مشکل دارد.

کاپلو در ادامه درباره هوندا مهاجم ژاپنی جدید میلان گفت: هوندا بازیکن بسیار خوبی است و او را به خوبی می‌شناسم. او تنها به کمی زمان نیاز دارد تا با دیگر بازیکنان هماهنگ شود. با آلبرتو زاکرونی سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن درباره هوندا صحبت کردم. او گفت که هوندا بازیکن بسیار خوبی است و به خوبی فوتبال را می‌فهمد. او به خوبی گل می‌زند و روی ضربات ایستگاهی خوب عمل می‌کند. یک سال است که به حرف‌های برلوسکونی گوش نمی‌دهم. فکر می‌کنم او خیلی خودش را با سیاست درگیر کرده است. گالیانی نیز تا اینجا خوب کار کرده است اما فروش آندره‌آ پیرلو کار اشتباهی بود. فروش چنین بازیکنی با ارزش به ضرر میلان تبدیل شده است، زیرا آنها نتوانستند بازیکنی در خط هافبک جذب کنند که توانایی‌های پیرلو را داشته باشد.

کاپلو درباره ال‌کلاسیکو نیز گفت: من بازی ال‌کلاسیکو را دیدم و از بازی رئال‌مادرید لذت بردم. به نظرم اکنون که لیونل مسی پس از مصدومیت خود نتوانسته است عملکرد خوبی داشته باشد، نیمار به خوبی توانسته وظیفه او را به دوش بکشید و گلزنی کند. رئال نیز نسبت به ابتدای فصل خیلی بهتر شده است . کریم بنزما بار دیگر اعتماد به نفسش را بدست آورده و این بهترین خبر برای آنهاست. رئال در ابتدا نتایج خوبی نگرفت و این طبیعی بود، چرا که کارلو آنچلوتی تازه به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شده بود، اما رفته‌رفته این تیم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت.

فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه به ستایش از رونالدو پرداخت و او را شایسته توپ طلای 2014 دانست. او گفت: اگر بازیکنی وجود داشته باشد که شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2014 باشد، بدون شک کریستیانو رونالدو است. باید عملکرد رونالدو در فصل جاری را ستود. او آمار بسیار خوبی از خود بر جای گذاشته است.

انتهای پیام


5081111
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از دعوت از بازیکن پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعلی آذرپیرا با پیروزی مقابل حریف مغولستانی خود سهیمه المپیک پاریس را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعلی آذرپیرا با پیروزی مقابل حریف مغولستانی خود سهیمه المپیک پاریس را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش قایقرانی ایران در ماده کایاک ۲۰۰ متر قهرمانی آسیا به مدال برنز رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است