استانی 16:06 - 28 آبان 1397

حافظ ارزش ها و قدردان ایثارگران باشیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، فتح الله حقیقی در نشست هم اندیشی همکاران استانداری زنجان، بر ضرورت بکارگیری نیروهای شایسته و متخصص بومی استان در مناصب دولتی تاکید کرد و گفت: مسئولینی که در حوزه های غیرتخصصی خود فعالیت می کنند به منزله مدیران توریستی هستند. درحالیکه مدیران باید شهروند حوزه مدیریتی خود باشند و با آشنایی و اطلاع کامل از تمامی جوانب حوزه مسئولیتی خود، تصمیم گیری کنند.

استاندار زنجان با تاکید بر توان نیروهای بومی هر منطقه در تصمیم گیری‌ها، افزود: اعتقاد دارم باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل های بالای بانوان شایسته و جوانان به معنای واقعی در پُست های مدیریتی استان استفاده شود.

حقیقی دریافت خروجی و نتایج مطلوب از جلسات را نشانه محورمند بودن برنامه ها دانست و افزود: باید بر اساس برنامه ریزی و اولویت گذاری های مناسب در تصمیم‌گیری ها گام برداریم.

وی  ادامه داد: اکنون کشور ایران در امر پژوهش بعنوان یکی از ارکان دوازده‌گانه رقابت اقتصادی دنیا از جایگاه بالا و ویژه ای برخوردار است ولی تا وقتی نتواند از این رکن درکنار بقیه ارکان به تولید ثروت بپردازد نتیجه مطلوبی نخواهد گرفت.

استاندار زنجان درخصوص اهداف و برنامه های عملیاتی خود در راستای ارتقای جایگاه و اقتدار دولت نیز اولویت بندی پروژه های عمرانی، پیگیری و تکمیل تمامی مصوبات سفر دولت به استان، تلاش در راستای توسعه و آبادانی زنجان و استفاده از توان بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد.

حقیقی با اشاره به اینکه دشمنی های ۴۰ ساله استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی ایران با توسل به سیستم های نوین دنیا، قدرت و شدت گرفته است، اظهار کرد: باید با بهره مندی از سیستم و دانش روز دنیا به مقابله با دشمنان بپردازیم و باید همواره قدردان فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس باشیم.

وی  با بیان اینکه باید به دور از کارها و گرایشات باندی و جناحی، بصورت هماهنگ و یکپارچه عمل کرده و حافظ ارزش های نظام اسلامی باشیم، افزود: در استان زنجان که به غیرت، شجاعت و مردانگی در کشور شهرت یافته، دیار غواصان دریادل و الگوی عزاداری عاشوراست، خانواده های شهدا و ایثارگران و عموم مردم انتظار دارند مسئولین به وعده های خود صادقانه عمل کنند.

حقیقی در زمینه انتصاب خود بعنوان استاندار زنجان نیز اظهار کرد: با افتخار خدمت به مردم استان زنجان را پذیرفته ام و از تمام تجربه و توانم در این راه استفاده خواهم کرد.


9977635
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است