گوناگون 23:50 - 29 آبان 1393
مهاجم استقلال در گفتگو با مشرق:
محمد قاضی معتقد است هر کسی بگوید دربی حساس نیست راستش را نگفته، این دیدار هم برای هواداران هم برای بازیکنان بیش از اندازه اهمیت دارد.

محمد قاضی
گروه ورزشی مشرق - محمد قاضی در بازی با تراکتورسازی مصدوم شد تا آبی ها بابت نبودنش در دربی پایتخت دل نگران شوند. با این حال مهاجم استقلال در گفتگو با مشرق به هواداران آبی اطمینان خاطر می دهد که پنجمین دربی را هم تجربه خواهد کرد.



مهاجم چهار گله استقلال امیدوار است آبی ها با بردن دربی پایتخت دوباره به کورس رقابت با تراکتورسازی بازگردند. محمد قاضی در این گفتگو از دیداری حرف به میان میاورد که دروازه پرسپولیس را باز کرد اما پس از آن با واکنش سرمربی تیم ملی روبرو شد تا حضور در اردوهای ملی را از دست بدهد. گفتگوی خبرنگار ما با قاضی را در زیر بخوانید:



استقلال فعلی توانایی قهرمانی را دارد؟


چرا که نه. تیم امسال هم مهره‌های خیلی خوبی دارد و هم انسجام لازم را دارد. ان‌اشاءا... دوباره به شرایط خوب‌مان برمی‌گردیم
.

تو نیم‌فصل اول لیگ سیزدهم سه گل زده بودی و این فصل در 14 بازی 4 گل زده‌ای و یک پنالتی هم گرفته‌ای، این به شرایط بهتر تیم در خط هافبک باز می‌گردد.

حتما همین‌طور است. خط هافبک هر تیم قلب تپنده آن است. ما آندو و امید ابراهیمی را در میانه میدان داریم حساب کرار هم جداست. بازیکنی با قابلیت‌های فنی بالا و دید عالی که اتفاقا با خود من حسابی هماهنگ است.

چطور؟

زوایایی که توپ می‌خواهم را می‌شناسد. البته در کنار او مهدی کریمیان هم این خاصیت مثبت را دارد. موفقیت تیم را این هماهنگی‌ها تضمین می‌کند.

تو این فصل 4 گل زدی و یک پنالتی گرفتی در حالی که همیشه هم یک مهاجم نبودی.

همین‌طور است، من در خیلی از بازی‌ها با نظر امیرخان به سمت چپ متمایل بوده‌ام تا به این جناح کمک کنم. وقتی هم از 18 قدم دور می‌شوی طبیعی است که شانس کمتری برای گلزنی داشته باشی. با این حال آنچه اهمیت دارد موفقیت تیم است وگرنه چه فرقی می‌کند من در نیم‌فصل 7 گل بزنم یا 4 تا؟

دوباره از کرار حرف بزنیم.

واقعیت این است که حسابی به دردمان می‌خورد. نمی‌دانم داستان چیست اما این بازیکن در تمرینات عالی است. با همه ارتباط خوبی دارد. در بازی‌ها هم نمایش خوبی دارد. با این حال آنچه اهمیت دارد نظر کادر فنی است که باید دید برنامه‌اش چیست. یک نکته دیگر هم در مورد کرار باید بگویم؛ در بعضی دیدارها روی او زوم می‌کنند تا با ایجاد درگیری و بازی من تو من عصبی‌اش کنند. خود من هم گاهی اوقات دچار این شرایط شده‌ام اما سعی می‌کنم بر اعصابم مسلط باشم. این در همه جای دنیا وجود دارد. مثلا در بازی با صبا یک نفر فقط با من حرکت می‌کرد و تلاشش خراب کردن بازی‌ام بود. نباید بگذاری حریف روی اعصابت تاثیر بگذارد. آن روز روی کرار خیلی تکل زدند و عصبی شده بود. جاسم باید خودش را با علم به این نکات که گفتیم از نظر روحی آماده‌تر کند و عصبی نشود. در نهایت امیدوارم در تیم بماند.

گفته شد در نیم‌فصل استقلال چند بازیکن – در فاز هجومی- می‌گیرد.

ما در 4 هفته‌ای که قبلا گفتیم بهترین خط حمله لیگ را تشکیل داده بودیم. شک نداشته باشید می‌توانیم آن آمار را تکرار کنیم. با تمام این اوصاف مربیان نقاط ضعف و قوت را بهتر می‌بینند، ما در روزهای سخت هم توانایی‌مان را نشان دادیم.



اما عنوان شد استقلال برابر تیم‌های پایین جدول بهتر نتیجه گرفت.

ما نفت را در مسجد سلیمان 2برصفر بردیم و آن وقت فولاد قهرمان فصل قبل به آنها باخت. در فوتبال ما دیگر تیم قوی و ضعیف چندان معنی ندارد.



سابقه گل زدن به پرسپولیس را داری؟

بله یک بار به پرسپولیس گل زدم که تاوان آن را هم دادم.



چطور؟

در فولاد که بودم چهار بر یک شکستشان دادیم. گل که زدم حسابی شادی کردم که به مذاق افشین قطبی خوش نیامد. بعد که سرمربی تیم ملی شد دعوتم نکرد.



چرا؟

در ذوب آهن عالی کار می کردم.قطبی به ئمنصور ابراهیم زاده گفت قاضی را دعوت می کنم اما خبری نشد که نشد.



از دربی دوم آذر بگو؟

هر کسی بگوید این بازی حساس نیست راستش را نگفته. این دیدار هم برای هواداران هم برای بازیکنان بیش از اندازه اهمیت دارد.



فکر می کنی گل دومت را به پرسپولیس بزنی؟

امیدوارم در درجه اول دیدار خوبی از آب در بیایید. در نهایت هم آرزو می کنم استقلال برنده بازی باشد. به قول امیر خان اینکه چه کسی گل بزند اهمیت ندارد مهم این است که هوادارانمان را با شادی راهی خانه هایشان کنیم.



چند جمله هم در مورد مصدومیتت بگو.

آخر بازی با تراکتورسازی بازیکن این تیم ضربه شدیدی از پشت به زانویم زد که نزدیک بود به پارگی رباطم ختم شود. تراکتور روی همان صحنه بعد از تصاحب توپم به گل رسید در حالی که منصفانه نبود. آنها حتی توپ را به بیرون نزدند.



الان در چه شرایطی هستی؟

روزی دو جلسه فیزیوتراپی می کنم .انشاا... که به دربی می رسم، یعنی باید برسم.


5230683
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است