استانی 01:27 - 04 اردیبهشت 1393
شهردار بندرعباس:
شهردار بندرعباس از اجرای طرحی خبری داد که طی آن صنوف مزاحم در سطح شهر را به خارج از شهر هدایت می‌کند.

صنوف مزاحم به خارج از شهر بندرعباس هدایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده چهارشنبه‌شب در حاشیه نشست شورای شهر که به بررسی محیط زیست به مناسبت هفته زمین پاک اختصاص داشت، اظهار داشت: برای داشتن محیط بهداشتی و استاندارد در شهرها، نیازمند امکانات و تجهیزات خاص در شهرداری هستیم.

وی با بیان اینکه در حوزه ساماندهی، جمع‌آوری و مدیریت زباله در بندرعباس نیاز است تمام دستگا‌های مختلف و مرتبط همکاری لازم را با شهرداری را داشته باشند، اضافه کرد: در شهری همانند کرمان شهرداری هر دو روز یک بار نسبت به جمع‌آوری زباله‌های اقدام می‌کند، اما در بندرعباس در برخی از محله‌ها شهرداری در روز بعضا دو بار نیز اقدام به جمع‌آوری زباله می‌کند.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه در حوزه مدیریت صحیح زباله نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم، اضافه کرد: به دلیل وجود خرده‌ فرهنگ‌های متعدد در جامعه شهری بندرعباس، کارهای فرهنگی و تعمیق‌بخشی نیازمند تلاش بیشتری نسبت به شهرهای دیگر است.

امینی‌زاده با بیان اینکه برخی‌ها معتقدند بندرعباس شهری اقتصادی و تجاری است، افزود: این در حالی است که ما می‌گوییم این شهر یک کارگاه و انبار برای فعالیت‌های اقتصادی است که سود صنایع و فعالیت‌های اقتصادی مجاور به مردم نمی‌رسد.

به گفته شهردار بندرعباس، واحدها و مجموعه‌های فعال صنعتی و اقتصادی تجاری در غرب این شهر چیزی جز آلایندگی و آلودگی برای شهروندان بندرعباسی نداشته است.

وی با بیان اینکه ساحل به عنوان یک سرمایه برای کشور و استان محسوب می‌شود، یادآور شد: باید از این ظرفیت با حفظ استانداردهای محیط زیستی نهایت استفاده را ببریم.

شهردار  بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرداری بندرعباس به دنبال این است که صنوف مزاحم در شهر را طی برنامه‌ای با مدیریت مناسب به خارج از شهر هدایت کند.

امینی‌زاده در بخش پایانی سخنان خود از راه‌اندازی اداره سلامت و بهداشت محیط برای نظارت و مدیریت بهتر مسائل بهداشتی شهر بندرعباس در شهرداری این شهر خبر داد.


3561664
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است