بین‌الملل 12:26 - 01 مرداد 1396
وزارت امور خارجه روسیه امروز یکشنبه با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام پایبندی ایران به برجام از تحریم های آمریکا علیه تهران انتقاد کرد.

بیانیه وزارت خارجه روسیه در انتقاد از تحریم‌های جدید علیه ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای با اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک برجام در وین اعلام کرد: نشست کمیسیون مشترک ایران و گروه ۱+۵ به مناسبت دومین سال برجام برای حل و فصل وضعیت پیرامون برنامه هسته ای ایران در وین برگزار شد و به بررسی روند اجرای تعهدات طرف های شرکت کننده مطابق اصول اقدام متقابل قید شده در توافق اختصاص داشت.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه روسیه، تمامی شرکت کنندگان در نشست کمیسیون مشترک، تایید کردند که ایران کاملا به تعهدات داوطلبانه در چارچوب برجام پایبند بوده و در سطح لازم با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری می کند و این سازمان هم بارها این رویکرد تهران را تایید کرده است.

بر اساس این بیانیه، طرف روسی برحمایت قاطعانه و بدون قید و شرط از برجام تاکید می کند و برای اعمال تدابیر لازم به منظور اجرای موثر توافقات همسو با منافع جامعه جهانی، آمادگی دارد.

وزارت خارجه روسیه با اشاره به نتایج برگزاری کمیسیون مشترک برجام در وین، اعلام کرد: طرف روسی در این نشست تاکید کرد که اعمال تحریم های جدید در مورد ایران ناقض توافق تهران و ۱+۵ است.


9285731
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های عراقی از وقوع انفجار در پایگاه نظامی «کالسو» در شمال استان بابل خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شدت سکوت حکام عرب در برابر جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان را محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با هشدار نسبت به تشدید تنش‌ها اعلام کرد که این کشور به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک منبع آگاه در لندن اعلام کرد که انگلیس درخواست رژیم صهیونیستی برای قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی را با جدیت رد کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جمهوری آذربایجان و ارمنستان برای اولین بار بر سر تعیین حدود مرزی میان خود به توافق رسیدند که طی آن ۴ روستا به دولت باکو بازگردانده می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های مقاومت فلسطین جمعه شب اعلام کردند که به پایگاه نظامیان صهیونیست در استان جنین واقع در شمال کرانه باختری حمله کرده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه سی‌ان‌ان در خبری اختصاصی نوشت که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که پایگاه هوایی که ادعا می‌شد هدف حمله رژیم صهیونیستی بوده سالم به نظر می‌رسد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه سی ان ان در خبری اختصاصی نوشت که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که پایگاه هوایی که ادعا می‌شد هدف حمله رژیم صهیونیستی بوده سالم به نظر می‌رسد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است