فرهنگی‌هنری 15:25 - 08 اسفند 1395
بازیگر سرشناس هالیوودی کارل لاگرفلد طراح مشهور لباس را متهم کرد که مراسم اسکارش را خراب کرده است.

لباس اسکار مریل استریپ خبرساز شد/ دلخوریِ خانم بازیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مریل استریپ که در مراسم امشب اسکار به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بازیگری است، کارل لاگرفلد طراح مشهور را متهم کرد با حرفی که زده شب اسکارش را خراب کرده است.

این طراح ادعا کرده بود این بازیگر تصمیم گرفته با لباس شانل برای مراسم یکشنبه شب در اسکار حاضر نشود، چون در ازای دریافت پول می‌خواهد مارک طراح دیگری را به تن کند.

در حالی که ادعای لاگرفلد به تیتر نشریات بدل شد، استریپ که با دریافت بیستمین نامزدی اسکارش امشب روی فرش قرمز می‌رود، اعلام کرده این افتخار او تحت شعاع خبر لاگرفلد قرار گرفته و او دیگر نمی‌تواند به چشم همکاران، مخاطبان و هوادارانش نگاه کند.

استریپ ۶۷ ساله که پرافتخارترین بازیگر زن نسل خودش است، با صدور بیانیه‌ای این مطالب را بیان کرد.

این در حالی است که طراح مشهور ضمن عذرخواهی از مطرح کردن این حرف گفته است این حق خانم استریپ است که بخواهد طراح دیگری را انتخاب کند و از حرف او سوء‌برداشت شده و منظور او این نبوده که مریل استریپ به خاطر دریافت پول از طراح دیگری، لباس او را به تن نخواهد کرد.

مریل استریپ در اطلاعیه خودش از این حرف‌ها ابراز تاسف کرده و گفته چنین جنجالی با یک عذرخواهی فراموش نمی‌شود.

مریل استریپ برای بازی در فیلم «فلورانس فاستر جنکینز» در نقش یک خواننده اپرا، امشب از نامزدهای اسکار بازیگری هشتاد و نهمین مراسم اسکار است.  

در عین حال بازیگر مشهور آمریکایی امشب هم به عنوان نامزد مطرح است و هم برای اهدای جایزه روی صحنه اسکار می‌رود و همه در اننظار ادای سخنان سیاسی جدیدی از وی خطاب به رییس جمهوری آمریکا هستند.


8859982
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «بازار هنری ایران» از امسال برگزار می‌شود، گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است