اجتماعی 10:00 - 02 آبان 1393
مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا اعلام کرد
پزشکان در آمریکا تاکید کردند به رغم هزینه بالا، درمان زندانیان مبتلا به هپاتیت C با داروهای جدید و گران اقدامی منطقی و توجه به آن ضروری است.

لزوم درمان زندانیان مبتلا به هپاتیت C با داروهای جدید

به گزارش سرویس انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنابر الگوهای به روز شده رایانه‌ای، داروهای جدید اما گرانتر در واقع از داروهای قدیمی‌تر و کم‌اثرتر از نظر هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند. مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا می‌گوید که در حال حاضر سه میلیون و 200 هزار نفر در این کشور به هپاتیت C مبتلا هستند. گروه متخصصان حاضر در این مطالعه معتقدند 500 هزار زندانی آمریکایی بخش قابل توجهی از این مبتلایان را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی دیابت اینسایدر، تا همین اواخر درمان هپاتیت C تنها محدود به تلفیقی از داروهای «اینتر فرون» و «ریباویرین» می‌شد که بیمار باید این داروها را یکسال مصرف می‌کرد. متاسفانه این دارو عوارض جانبی شامل علائم شبه آنفلوآنزا داشت و تنها روی درصد کمی از مبتلایان موثر بود.

محققان می‌گویند زندانیان باید داروی جدید و گرانتر «سوالدی» مصرف کنند. تعداد زیاد مبتلایان به هپاتیت C در نهایت هزینه زیادی را هم بر بیماران تحت پوشش بیمه و هم بر بیمارانی که بیمه سلامت ندارند تحمیل می‌کند.

انتهای پیام


5025275
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز معاف شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، ۵۰۰ هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله است نه پاک کردن صورت مساله.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی طی یک عملیات در محور قم به تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه بیش از ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است