استانی 21:15 - 02 فروردین 1398

اعزام تجهیزات و نیرو به مناطق سیل‌زده آق‌قلا

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا دادبود شامگاه جمعه در خصوص اعزام تجهیزات به آق قلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از لحظات نخست وقوع سیلاب در آق‌قلا و احساس نیاز کمک به سیل زدگان، با تدابیر انجام شده تمامی تجهیزات و نیروهای مورد نیاز به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از احساس نیاز جابجایی مردم از مناطق سیل زده به نقاط امن، بلافاصله چهار دستگاه اتوبوس به منطقه اعزام شد که در حال حاضر هم با مدیریت انجام شده در حال انتقال حادثه دیدگان به مناطق امن بخصوص محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گرگان برای اسکان موقت این عزیزان هستند.

شهردار گرگان تصریح کرد: همچنین یک تیم کامل و مجهز آتش‌نشانی گرگان، یک دستگاه لودر، دو دستگاه مینی‌بوس، دو دستگاه کمپرسی هم به منطقه اعزام شده است.

دادبود بیان کرد: با توجه به آبگرفتگی معابر و لزوم استفاده از قایق برای امدادرسانی و جابجایی تجهیزات و نیرو، دو دستگاه قایق هم به منطقه اعزام شده است.

وی با اشاره به تلاش برای فراهم کردن شرایط اسکان حادثه دیدگان توسط شهرداری گرگان، بیان کرد: امشب هم تعداد دیگری تجهیزات و نیرو به منطقه اعزام خواهد شد و تا آخرین لحظه‌ای که بتوانیم برای امدادرسانی در خدمت مردم خواهیم بود.


10084906
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است