استانی 10:01 - 10 فروردین 1394
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک خبر داد
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از نجات جان مادر باردار از مرگ حتمی در منطقه صعب‌العبور امامزاده احمد(ع) اندیمشک خبر داد.

نجات جان مادر باردار از مرگ حتمی در منطقه صعب‌العبور اندیمشک

سعید کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک با اعلام این خبر اظهار کرد: یک مادر باردار در منطقه امام‌زاده احمد بخش الوار گرمسیری اندیمشک دچار درد زایمان شده بود.

وی افزود: با اعلام وضعیت این زن باردار، به سرعت تیم اعزامی توسط شبکه بهداشت و درمان اندیمشک شامل تکنسین‌های اورژانس به همراه یک دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی، پزشک و ماما در این منطقه صعب‌العبور حاضر شد و با اقدامات صورت گرفته به لطف خداوند، مادر باردار در همان محل زایمان کرد.

وی افزود: بلافاصله پس از زایمان، مادر مذکور دچار افت شدید فشار خون شد که اقدامات اولیه توسط تیم درمانی اعزامی برای وی انجام و بلافاصله توسط آمبولانس و با تلاش کارکنان فوریت‌های پزشکی اندیمشک به بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان انتقال داده شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در ادامه گفت: در بیمارستان نیز اقدامات تکمیلی درمانی برای این مادر انجام و خوشبختانه وی از خطر مرگ نجات پیدا کرد و حال عمومی نامبرده مساعد گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، امام‌زاده احمد در 120 کیلومتری شهرستان اندیمشک و در منطقه‌ای کوهستانی و صعب‌العبور واقع شده است.


6112925
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است