استانی 13:38 - 30 فروردین 1400

میانگین ۶۸ درصدی فوت عابران پیاده در کرمانشاه

فضل شیری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ترافیک درون شهری و برون شهری در کرمانشاه افزایش داشته و متأسفانه سه نفر در این ایام براثر سانحه رانندگی جان باختند که ۲ نفر آن عابرپیاده بوده است.

وی افزود: نرخ میانگین فوت عابران پیاده براثر سانحه تصادف در کرمانشاه ۶۸ درصد است و در کشور ۴۴ درصد است و در ایام تعطیلات ۱۱۹ مورد مجروح نیز داشته‌ایم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال گذشته یک میلیون و ۱۸۵ هزار برگ جریمه برای یک میلیون و ۲۸۴ هزار تخلف به ارزش ۵۵ میلیارد تومان صادر شده است.

شیری با اشاره به محدودیت‌های کرونایی مراکز تعویض پلاک و مراکز آموزش رانندگی بیان کرد: مراکز تعویض پلاک با توجه به تعداد مراجعه کنندگان زیاد در شهرهای قرمز و همچنین فعالیت‌های آموزشی آئین نامه مراکز آموزش رانندگی تعطیل است اما امتحانات عملی صدور گواهی نامه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه داد.

وی بیان اعمال محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه داد: ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج پلاک‌های غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است و جریمه‌های ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد همزمان با سراسر کشور اعمال می‌شود و تنها کادر درمان و افراد دارای مجوز می‌توانند تردد کنند و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفان است‌.


11032156
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است