استانی 15:32 - 30 فروردین 1393
استاندار بوشهر تاکید کرد
استاندار بوشهر گفت: گناوه با استعدادهای فوق العادی که در ورزش داشته نشان داده که ضرورت توجه به این شهرستان باید بیشتر از گذشته شود و مورد حمایت لازم قرار بگیرند.

ضرورت حمایت از ورزش و ورزشکاران شهرستان گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ، مصطفی سالاری ظهر امروز در آیین تقدیر از قهرمانان رشته دو و میدانی استان بوشهر که به نمایندگی از ایران در مسابقات جایزه بزرگ چین حضور یافته بودند اظهار داشت: مایه خرسندی برای استان بوشهر است که قهرمانان گناوه‌ای در رشته دو و میدانی کم‌بینایان و نابینایان حائر رتبه برتر شدند و توانستند پرچم ایران را در یک صحنه بین‌المللی به اهتزاز در آورند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: قهرمانانی که در این دوره مسابقات موفق به قهرمانی شدند بدون شک با عزم و اراده قوی همراه با توکل به ذات الهی به این امر دست یافتند.

وی در ارتباط با مشکلات مالی ورزشکاران بیان داشت: بخش عمده‌ای از هزینه‌های ورزش کشور بر عهده دولت است که باید این هزینه به بخش خصوصی منتقل شود تا ورزشکاران برای مسابقات خود با مشکل مالی مواجه نشوند.

سالاری یادآور شد: گناوه با استعدادهای فوق‌العادی که در ورزش داشته نشان داده که ضرورت توجه به این شهرستان باید بیشتر از گذشته شود و مورد حمایت لازم قرار بگیرند.

استاندار بوشهر  با تقدیر از سرمربی تیم کم‌بینا و نابینایان بیان داشت: حمایت مالی از ورزشکاران باید مورد توجه قرار گیرند و نهادهایی که توانایی حمایت از ورزشکاران را دارند باید نهایت سعی و تلاش خود را بکار گیرند.

استاندار بوشهر در حاشیه این آیین به رسم یادبود به 5 قهرمان گناوه‌ای و سرپرست آنها هدایایی را تقدیم کرد.

تیم دوومیدانی کم بینایان و نابینایان در مسابقات جایزه بزرگ چین موفق به کسب 9 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز شدند.


3520710
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است