گوناگون 17:08 - 27 خرداد 1398
خبرگزاری ایسنا خرید چمن مصنوعی
استفاده از چمن مصنوعی ابتدا در ورزشگاه‌ها و زمین‌های فوتبال شایع شد و بعدها در مصارف مسکونی و تجاری و محوطه‌سازی مورد استقبال چشمگیری قرار گرفت.

خرید چمن مصنوعی

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی نیاورون، در واقع امروزه چمن مصنوعی ورزشی و دکوراتیو با تنوع بالای رنگ و تراکم و ارتفاع تولید و عرضه می‌شود.

چمن مصنوعی بسیار مشابه چمن طبیعی بوده و دوام و ماندگاری بسیاری زیادی به نسبت چمن طبیعی دارد.

قیمت چمن مصنوعی

شاید در ابتدا هزینه خرید و نصب چمن مصنوعی زیاد به نظر بیاید اما چمن مصنوعی دوام بالایی داشته و شما را از هزینه‌های کاشت، نگهداری، برش، آبیاری و… بی‌نیاز می‌کند.

چمن‌های مصنوعی به‌طور متوسط ۱۰ سال عمر مفید دارد و سال‌ها بدون هزینه نگهداری ظاهر سبز و زیبای خود را حفظ می‌کند.

چمن‌های مصنوعی با تفاوت در کیفیت نخ، بکینگ، تراکم و ارتفاع دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشند.

تنوع محصول و قیمت را در فروشگاه اینترنتی نیاورون بورس فروش چمن مصنوعی خواهید دید و محصولی متناسب با سلیقه و بودجه خود خواهید یافت.

کاربرد چمن مصنوعی

امروزه معماران و طراحان دکوراسیون داخلی و خارجی استقبال زیادی از چمن مصنوعی به عمل آوردند و این محصول یک عضو جدا نشدنی از طراحی‌های داخلی یا خارجی گشته است و به همین دلیل از چمن مصنوعی در حیاط، پشت‌بام، باغ، ویلا، زمین‌های ورزشی و بازی و همین‌طور برای اتاق کودک، بالکن، رستوران، پاسیو و یا به‌عنوان دیوارکوب‌های زیبا و خاص در انواع دکوراسیون‌ها استفاده می‌شود. به علاوه افرادی که صاحب حیوان خانگی می‌باشند نیز می‌توانند با چمن مصنوعی فضای بازی برای حیوان خانگی‌شان را محیا سازند. دیگر کاربرد چمن مصنوعی استفاده برای نصب بین سنگی است که از موارد استفاده‌ی تزئینی و دکوراتیو آن محسوب می‌شود و همچنین در صنعت ورزش نیز بسیار پرکاربرد هست.

نگهداری از چمن مصنوعی

شما با انجام یکسری مراقبت‌های ساده می‌توانید چمن خود را برای سال‌های بسیار مثل روز اول سالم نگهداری کنید، فقط باید چند نکته‌ی مهم رعایت شود.

ابتدا باید برگ درختان و یا زباله‌های درشت را از روی چمن خود بزدایید، بسته به اینکه چمن چقدر در معرض این آلودگی‌ها قرار دارد می‌توانید هفته‌ای یک‌بار یا ده روز یک‌بار اقدام به این عمل نمائید تا منافذ زیرین چمن شما بسته نشود و همچنان توانایی عبور آب را داشته باشد در آخر هر گونه آلودگی سطحی و زباله را با جاروبرقی کشیدن می‌توانید به‌سادگی برطرف کنید.

در ضمن چمن‌های مصنوعی قابل شستشو هستند و به‌راحتی نظافت می‌شوند و همچنین مانند چمن طبیعی با بارندگی گل‌آلود نمی‌شوند و از این بابت چمن مصنوعی مناسب فضاهای روباز، تراس و محوطه‌سازی است.

نصب چمن مصنوعی

اولین مرحله در نصب چمن مصنوعی زیرسازی هست و سطح زمین که قرار است چمن شود باید سطح سخت و صافی باشد از جمله بتن، سیمان، سرامیک، ایزوبام و همچنین آسفالت درصورتی که صاف بوده و آب جمع‌شدگی در سطح زمین رخ ندهد قابل نصب برای چمن مصنوعی هست.

در مرحله بعد باید سطح زمین تمییز شود و آماده نصب برای چمن مصنوعی گردد. اندازه‌گیری مقدار چمن مورد نیاز برای نصب هم بسیار مهم است. چمن متناسب با فضای کار برش داده می‌شود و نصب با چسب مخصوص صورت می‌گیرد.

نصب چمن مصنوعی توسط حرفه‌ای‌ترین نصاب‌ها در فروشگاه نیاورون انجام می‌شود و متریال نصب مانند چسب، سیلیس و گرانول و نوار اتصال نیز توسط فروشگاه نیاورون عرضه می‌شود.

همچنین مجموعه ما مفتخر است خریداران چمن مصنوعی را به‌صورت حضوری و غیرحضوری مشاوره دهد و در انتخاب چمن و نصب یاری کند.

طریقه اندازه‌گیری مقدار چمن موردنیاز

برای اندازه‌گیری مساحت فضایی که قرار است چمن شود ابتدا باید با استفاده از متر طول و عرض محیط را اندازه‌گیری کنید و آنها را در هم ضرب کنید. درصورتی که کار پرتی دارد باید آن را جزو کار حساب کنید. اندازه‌گیری فضاهایی مانند تراس و ورزشگاه حیاط و … راحت است؛ اما درصورتی که کار نصب بین سنگی است باید طول تمام شیارهای بین سنگ‌ها را اندازه‌گیری کنید و مجموع همه طول‌ها را در عرض شیار ضرب کنید و مقدار چمن موردنیاز محاسبه می‌شود.

اما بعضی از کارها دارای پرتی زیاد هست و اندازه‌گیری مساحت محیط برای خریدار دشوار است.

فروشگاه نیاورون با فرستادن کارشناس برای اندازه‌گیری مساحت محیط، شما را در این زمینه یاری می‌دهد و همچنین با فرستادن عکس محیط و اندازه‌های ابعاد آن می‌توانید از مشاوره رایگان بخش فروش برای اندازه‌گیری مقدار چمن موردنیاز استفاده کنید.

مجموعه نیاورون مفتخر است متنوع‌ترین و ارزان‌ترین قیمت چمن مصنوعی را به شما خریداران محترم عرضه کند.

انتهای رپرتاژ خبری


10152158
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است