استانی 16:05 - 30 آبان 1393
امام جمعه عنبرآباد:
امام جمعه عنبرآباد گفت: بسیج، مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور ما است.

بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه عنبرآباد با بیان اینکه وجود مقدس حق مالک آسمان‌ها و زمین، علیم و قدیر، حکیم و عادل، و رحمان و رحیم است، اظهار داشت: تصمیم و اراده خداوند نسبت به بندگان عین لطف، محض محبت، جلوه عشق و رحمت، تجلی کرامت و حسن انتخاب است.

وی بین داشت: خداوند هرچه را برای بنده‌اش بخواهد به مصلحت دنیا و آخرت عبد است و عبد نسبت به حکمت، عدالت، رحمت و اراده او باید تسلیم باشد که این حالت تسلیم بالاترین عبادت باطن و از اخلاق انبیاء و اولیاء، نشانه عشق و معرفت عاشقان و عارفان به حضرت اوست.

دشت‌آبادی با اشاره به روز بسیج مستضعفین‏ تصریح کرد: مطالبه سازماندهی بسیج و ارتش بیست میلیونی را امام خمینی (ره) مطرح فرمودند و این یکی از همان کارهای معجزآسای انقلاب بود که امام راحل انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج، مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور ما و حضور متن مردم در عرصه‏های فعالیت‌های اساسی برای ملت و کشور است.

دشت‌آبادی ابراز داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در هشتمین مراسم دانش‏آموختگی دانشجویان دانشگاه‏های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران و مراسمی که به این مناسبت در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد، از حوزه‌های متعددی حائز اهمیت بود..

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: برای اقتدار نظامی باید از ادوات بهره جست و آموزه‏های دینی نیز به‏ خوبی بر چنین امر حق و واقعی‏ دلالت دارند اما باید توجه کرد که این به معنی مادی‏گرایی و منحصر‏شدن فهم و دید انسان به مادیات نیست.همین ابزارهای مادی، تسلیحات، آموزش نظامی و عدد و ادوات اگر معنویت لازم را به همراه نداشته باشد، ارزشی ندارد.


5234047
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است