سیاسی 00:01 - 22 مهر 1394
چرا با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم (2)
قائم‌مقام جمعیت ایثارگران با اشاره به پیامدهای منفی مذاکره با آمریکا گفت: جمهوری اسلامی به عنوان کشوری که رهبری جبهه مقاومت را برعهده دارد، در صورت مذاکره با آمریکا اقتدار منطقه‌ای و قدرت مقابله‌اش با اسرائیل دچار آسیب‌ می‌شود.

فروزنده: مذاکره با آمریکا «رهبری جبهه مقاومت» را دچار آسیب می‌کند

لطف‌الله فروزنده قائم‌مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به ممنوعیت مذاکره با آمریکا و ابعاد این مسئله اظهار داشت: این مسئله که آمریکا دشمن جمهوری اسلامی است کاملاً مشخص است و هدف و راهبرد آنها نیز نابودی و ضربه زدن به ایران اسلامی است.

فروزنده ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب آنها با کودتا، آوردن رژیم دست‌نشانده پهلوی، جنگ تحمیلی، حمایت از جریانات ضد انقلابی، منافقین و صدام سعی در ضربه زدن به انقلاب اسلامی داشته‌اند و در فتنه 88 نیز حمایت گسترده‌ای از فتنه‌گران انجام داده‌اند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید براینکه آمریکا امروز به دنبال نفوذ در ایران است یادآور شد: آنها گزینه نظامی را هم مدنظر داشته‌اند اما نتوانستند آن را اجرایی کنند از این رو به دنبال نفوذ از جهت فرهنگی و اقتصادی در کشورمان هستند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده‌بان انقلاب اسلامی وقتی که تحرکات و استراتژی دشمن را رصد می‌کنند، بر این نکته تاکید می‌کنند که مذاکره با آمریکا ممنوع است و ما می‌بینیم دشمن با استراتژی ثابت خود، دست به تغییر تاکتیک‌ها زده است و می‌خواهد محاسبات مسئولان را تغییر دهد تا هیچ راهی جز رابطه با آمریکا را نپذیرند.

فروزنده خاطرنشان کرد: کسانی که مدافع مذاکره با آمریکا هستند باید توضیح دهند با چه منطقی دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند از این رو آنها یا ساده‌اندیش‌اند یا خائن.

قائم‌مقام جمعیت ایثارگران درباره پیامدهای منفی مذاکره با آمریکا گفت: شکستن وحدت و انسجام مردم و مسئولان، نفوذ آمریکا در بخش‌های سیاسی و فرهنگی، کم‌رنگ شدن حساسیت مردم نسبت به دشمن و تبدیل شدن ایران به بازار مصرف کالاهای آمریکا از پیامدهای منفی داخلی مذاکره با آمریکا است.

وی با اشاره به پیامدهای منفی مذاکره با آمریکا در سطح بین‌الملل خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان کشوری که رهبری جبهه مقاومت را برعهده دارد، در صورت مذاکره با آمریکا اقتدار منطقه‌ای و قدرت مقابله‌اش با اسرائیل آسیب‌ خواهد دید.

فروزنده گفت: امروز چشم مستضعفین، مظلومین و مسلمانان جهان به جمهوری اسلامی است و مذاکره با آمریکا تلاش‌های ایران برای از بین بردن تروریست واقعی یعنی داعش را دچار آسیب خواهد کرد و آمریکا نیز دقیقا همین را می‌خواهد.

این فعال سیاسی، تغییر عقیده، تغییر رفتار و در نهایت از بین بردن سیستم را از  استراتژی‌های آمریکا برشمرد و افزود: آنچه آمریکا را در منطقه با شکست مواجه کرده قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی است و ایران توانسته است ائتلاف چهارگانه‌ای برای مبارزه واقعی با تروریست شکل دهد که در صورت مذاکره با‌ آمریکا این مسئله نیز دچار آسیب خواهد شد.


7206909
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است