اجتماعی 01:10 - 01 شهریور 1398
به دنبال اعلام خبری در مورد استقرار نیروهای اورژانس در ایستگاه‌های آتش‌نشانی پایتخت، رئیس اورژانس تهران درباره چگونگی استقرار این نیروها توضیحاتی را ارائه کرد.

استقرار اورژانس در ایستگاه‌های آتش‌نشانی تهران تا پایان سال

دکتر پیمان صابریان در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: طی مدت گذشته مصوبه ای را از شورای اسلامی شهر تهران گرفتیم که طبق آن قرار شد اورژانس در ایستگاه‌های آتش‌نشانی سطح شهر استقرار داشته باشد تا در زمان‌های مورد نیاز عملیات مشترک انجام شود.

وی افزود: ایستگاه‌های آتش‌نشانی در نقاط استراتژیک و عملیاتی شهر واقع شدند که دسترسی مناسبی به مناطق مختلف شهر دارند، از این جهت اگر آمبولانس و موتورلانس‌های اورژانس هم در آن‌ها مستقر شوند می‌توانند با سرعت و هماهنگی بیشتری عملیات‌ها را پیش ببرند.

به گفته صابریان، تا کنون در بعضی از حوادث ، احساس نیاز و کمبود این همکاری مشخص بود که خوشبختانه با این اقدام برطرف خواهد شد.

رئیس اورژانس تهران از محقق شدن استقرار اورژانس در ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی طی سه یا چهار ماه آینده خبر داد و افزود: قرار است در مرحله اول اجرای این طرح  نیروهای 30 ایستگاه در این پایگاه‌ها مستقر شوند، بنابراین از آن زمان به بعد بر اساس نیاز هر ماموریت نیروهای اورژانس نیز به همراه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام خواهند شد.

به گفته وی هم اکنون نیروهای اورژانس تهران در سوله‌های بحران نیز حضور دارند و حدود 51 پایگاه اورژانس در این سوله‌ها مستقر هستند.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی شهردار تهران پیش از این و در حاشیه مراسم افتتاح ایستگاه جدید آتش‌نشانی اعلام کرده بود:  یکی از خدمات جدید که با همکاری اورژانس اتفاق افتاده این است که از این پس در ایستگاه های آتش نشانی اورژانس و موتورلانس مستقر خواهیم داشت.

انتهای پیام


10216067
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان امداد و نجات اعلام کرد: تاکنون به بیش از ١٠ هزار نفر در جنوب کشور امدادرسانی شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شناسایی، تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان در درگیری خیابانی در مرکز تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه ۱۱ مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از ۶۵ هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۰ نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فردین رحمان‌نژاد از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است