استانی 11:18 - 28 آذر 1393
سمنان - ایرنا - بیمارستان دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور جمعی از مسوولان دانشگاه آزاد کشور و استان سمنان پنجشنبه شب مورد بهره برداری قرار گرفت.

این بیمارستان با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال و با چهار هزار و 50 مترمربع زیربنا احداث شده و بزرگترین بیمارستان دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کشور است.



داروخانه، بخش داخلی دام های بزرگ و کوچک، مامایی، تصویر برداری تشخیصی، جراحی دام های بزرگ و کوچک، آزمایشگاه مجهز، طیور و کالبد گشایی از بخشهای این بیمارستان است.



رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در این دانشکده 900 نفر دانشجو مشغول تحصیل هستند که از این تعداد 830 نفر آنها در دکتری حرفه ای دامپزشکی تحصیل می کنند.



'حمیدرضا مسلمی' افزود: سایر دانشجویان در رشته های کارشناسی ارشد انگل شناسی، کارشناسی علوم آزمایشگاهی و کاردانی دامپزشکی مشغول تحصیل هستند.



وی با بیان اینکه ایجاد این بیمارستان به عنوان مرکزی برای ارائه خدمات درمانی و تحقیقاتی استان سمنان به شمار می رود، گفت: استادان این دانشکده تاکنون علاوه بر ارائه دهها مقاله علمی در نشریات داخلی و خارجی، سه ژن باکتری نیز ثبت کرده اند.



در مراسم افتتاح این بیمارستان 'ابراهیم واشقانی فراهانی' معاون پژوهش و فناوری، 'کریم زارع' مشاور و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، 'علیرضا ایرانبخش' مدیر کل دفتر توسعه شبکه های آزمایشگاهی کشور و جمعی از مسوولان دانشگاه آزاد کشور و استان سمنان حضور داشتند.



این مسوولان همچنین از مراکز تحقیقاتی پرورش شترمرغ، زنبور عسل، گاو نر و مرکز تحقیقات صیفی جات و گلخانه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بازدید کردند.ک/3



599/ 607

انتهای پیام /*


5447635
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است