استانی 15:54 - 11 شهریور 1393
ساوجبلاغ - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از سرریز شدن حوضچه های فاضلاب این شهرستان خبر داد و گفت: اگر این حادثه کنترل نمی شد فاجعه ای بزرگ در محل حوضچه های فاضلاب به وقوع می پیوست.

فاضلاب شهر جدید هشتگرد سرریز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالقاسم پالیزگیر درباره این اتفاق گفت: اخطارهای متعددی از قبل به مسئولین شهر جدید هشتگرد داده شده بود از طرفی بی تدبیری آنان درگذشته موجب انباشت حجم عظیمی از آب و فاضلاب در پشت لاگونهای خاکی و در نهایت منجر به سرریز شدن فاضلاب و تخریب دیواره ها شد.



وی افزود:این فاضلاب در صورت عدم کنترل باشکستن دیواره ها به طرف زمینهای ینگی امام حرکت میکردند و موجب خسارات زیادی می شدند که خوشبختانه کنترل شد.



پالیزگیر با اشاره به ساخت مرکز تصفیه خانه فاضلاب برای 50 هزار نفر در شهر جدید خواستار بهره برداری آن در سال جاری شد و از اداره برق هم خواست تا نسبت به برق دارشدن این مرکز تسریع بعمل آورند.



فرماندار همچنین اعتبار 5 میلیارد تومان برای این مرکز را کافی ندانست وگفت:این مبلغ کفایت هزینه ساخت این مرکز را ندارد ومسئولین آب وفاضلاب استان باید به این موضوع بصورت ویژه وخاصی اهتمام داشته باشند ونسبت به تخصیص اعتبار بیشتر پیگیری نمایند.



این مرکز هم اکنون دارای 18 لاگون جمع آوری وانباشت فاضلاب بصورت غیراصولی درحاشیه شرقی شهرجدید قرار دارد.



افتخار آفرینی اعضا و مربیان استان البرز در جشنواره های مختلف رضوی



اعضا و مربیان استان البرز توانستند همانند سال های گذشته در جمع برترین های جشنواره های رضوی کشوری باشند.

 اعضا و مربیان پرورش فکری البرز در بخشهای تحقیق و پژوهش رضوی؛ مسابقات داستان کوتاه رضوی؛ بخش نشریات کاغذی؛ مسابقه ادبی خاطرات زیارت و در مسابقه قصه گویی رضوی موفق به کسب رتبه های برتر شدند.


4629462
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است