استانی 17:59 - 03 مهر 1399
ایسنا/آذربایجان شرقی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در دومین روز اردوی آماده‌سازی تهران در دیداری تدارکاتی با نتیجه ۲ بر ۱ از نساجی مازندران شکست خورد.

شکست ماشین سازی در اولین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل

از روز گذشته اردوی آماده سازی تیم ماشین سازی در تهران برپا شده است و امروز شاگردان بیاتلو با جمعی از بازیکنان جدید و منتخبی از تیم های پایه در دیداری تدارکاتی به مصاف نساجی مازندران رفت.

این دیدار از ساعت 16 در زمین تمرینی کارگران برگزار شد و شاگردان بیاتلو تا دقیقه 85 با تک گل بهمن سالاری از حریف خود پیش بودند که روی کم تجربگی مدافع این تیم با یک گل بخودی کار به تساوی کشاندند و در نهایت در دقایق پایانی روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شده و نتیجه را دو بر یک به حریف خود واگذار کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه ماشین سازی، سبزقبایان تبریزی در این فصل با تغییرات زیادی روبرو شده اند و بیاتلو با بکارگیری بازیکنان جوان خود را برای مسابقات لیگ برتر آمده می کند و در این دیدار نیز تعدادی از بازیکنان تیم های پایه این باشگاه به میدان رفتند.

انتهای پیام


10732383
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است