گوناگون 09:09 - 07 تیر 1401

محفل قرآنی باحضور قاریانی از کرکوک عراق برگزار شد 

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور آشنایی با فعالیت‌های نهادهای قرآنی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری و استفاده از تجربیات شورای عالی قرآن، مرکز طبع و نشر قرآن کریم و کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، هیأتی متشکل از فعالان، قاریان و حافظان شهر کرکوک کشور عراق، دیروز دوشنبه ۶ تیرماه در محل این نهادهای قرآنی حاضر شدند.

این هیأت ابتدا در مرکز طبع و نشر قرآن حضور یافت و سیدعلی سرابی قائم مقام مرکز طبع و نشر، مرتضی توکلی مدیر واحد تحقیق مرکز و حیدر کسمایی از اعضای شورای تحقیق مرکز طبع و نشر قرآن، توضیحاتی درمورد فعالیت‌ها و دست آوردهای این مجموعه ارائه کردند.



در ادامه این برنامه، هیأت عراقی در محفل قرآنی به میزبانی شورای عالی قرآن حضور یافتند.



در طلیعه این محفل، محمدتقی میرزاجانی معاون اجرایی شورای عالی قرآن به معرفی مأموریت‌های شورا و کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم پرداخت.



پخش کلیپ معرفی تصویری معرفی این دو مجموعه به زبان عربی، همچنین پخش فرازهای زیبا از تلاوت قاریان برجسته ایرانی در کشورهای مختلف جهان ازجمله برنامه‌های جذاب طلیعه این محفل بود.



در ادامه، مهدی غلام نژاد، علی قاسم آبادی و سیدمحمد حسینی پور از قاریان ممتاز کشورمان، همچنین محمد عبدالکریم محمد، محمدمهدی علاء الدین ساقی و گروه تواشیح از جمع میهمانان عراقی به اجرای برنامه پرداختند.



در پایان این جلسه، تحسین جبار از میزبانی شایسته کشورمان در این سفر تشکر کرد و جمهوری اسلامی ایران را دارای ظرفیت بزرگی در حوزه فعالیت‌های قرآنی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار امیدواری کرد که امکان استفاده جامعه قرآنی عراق از تجربیات جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش فراهم شود.


11607384
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است