سیاسی 15:23 - 02 آبان 1393
سردار نقدی:
سردار نقدی با اشاره به اینکه در کوبانی رزمنده به وفور وجود دارد، گفت: اما متاسفانه ترکیه از تروریست‌ها حمایت می‌کند و به جای حمایت از مسلمانان، پایگاه‌های خود را در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهد.

دولت ترکیه حامی تروریست‌هاست
به گزارش افکارنیوز، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت‌المقدس اظهار کرد: سلام رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را به مردم استان و بسیجیان می‌رسانم.



وی با اشاره به اینکه راه بسیجیان، بهترین راه‌ها است، گفت: خواهران بسیجی باید به چادرهای خود که پرچم نجابت و شرافت و حیا و عفت و غیرت بوده و از شهدای بزرگوار به یادگار است، افتخار کنند.



رئیس سازمان بسیج مستضعفان، خاطرنشان کرد: پیروزی‌های بزرگ بسیجیان که با استقامت در مسیر حق به دست آمده است، موجب شد تا دشمنان روز به روز عقب‌تر رفته و بینی آنها به خاک مالیده شود.



سردار نقدی با بیان اینکه دشمن شکست‌های پیاپی را در همه دنیا و به‌ویژه منطقه اسلامی تجربه کرد، گفت: وعده امام راحل مبنی بر اینکه اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند، محقق شده و موج بیداری که امروز دنیا را در بر گرفته است، نتیجه مقاومت بسیجیان است و این زنجیره پیروزی‌ها تا آخر ادامه خواهد داشت.



وی با بیان اینکه امروز دشمنی که در مقابل عزم بسیجیان قهرمان کم آورده است، سردرگم شده است، تصریح کرد: امروز سلاح‌هایشان کارآیی ندارد و می‌بینند تحمل قدرت و پیروزی اسلام را در جنگ ندارند.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمن در این وضعیت می‌گوید جنگ بد و خشونت است و می‌خواهد شیعیان و حزب‌الله لبنان، سلاح را بر زمین بگذارند و این در حالی است که امروز که زمان غلبه اسلام است از بدی جنگ می‌گویند.



سردار نقدی با تأکید بر اینکه جنگ بد است، خاطرنشان کرد: اما ظلم از آن بدتر است و زمانی که ظلم وجود داشته باشد، جنگیدن برای دفع ظلم، دفاع مقدس و بالاترین کرامت خواهد بود.



وی با اشاره به اینکه دشمن، جرأت جنگ با مسلمانان را ندارد، گفت: به همین دلیل به ترفند اختلاف‌افکنی بین ما متوسل شده است.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمنان ۹۳ شبکه ماهواره‌ای پلید به زبان‌های مختلف راه‌اندازی کرده‌اند، افزود: ۲۶ مورد از این شبکه‌ها به زبان فارسی و گویش‌های ایرانی است و کار آنها توهین به مقدسات شیعه به نام اهل سنت و توهین به مقدسات اهل سنت به نام شیعه است.



سردار نقدی با اشاره به اینکه در این شبکه‌ها، روحانی‌نماهایی به نام شیعه و سنی فعالیت می‌کنند، گفت: این افراد را در شبکه‌ها برای توهین به مقدسات هر دو مذهب گذاشته‌اند تا شاید آتش اختلاف را بین ما بیندازند، اما کور خوانده‌اند.



وی با اشاره به اینکه پایگاه این شبکه‌ها در کشور انگلیس خبیث و تفرقه‌افکن و برخی نیز در آمریکا قرار دارد، تصریح کرد: اگر این شبکه‌ها ریشه واقعی داشتند باید در کشورهای سنی و شیعه مذهب، فعال بودند و وجود آنها در آمریکا و انگلیس نشان دهنده سرمنشأ نقشه است.



رئیس سازمان بسیج مستضعفان با تأکید بر اینکه امروز در میدان جهاد، سنی و شیعه فدایی یکدیگر هستند، گفت: آخرین شهید ما در مرز سراوان یک بسیجی اهل سنت است.



سردار نقدی خطاب به انگلیس و آمریکا گفت: دلتان را خوش نکنید که با نقشه‌های مزدورانه می‌توانید اختلاف راه بیندازید، شیعه و سنی دست در دست هم خواهیم آمد و قدس شریف را آزاد می‌کنیم.



وی با یادآوری این مسئله که امثال شهیدان ماموستا شیخ‌الاسلام با خون خود به ما درس وحدت و برادری دادند، گفت: امروز رزمندگان استان کردستان درخواست برای اعزام به میادین مختلف از جمله در غزه و کوبانی و سوریه و عراق دارند تا با دشمنان اسلام بجنگند.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رزمنده در این میادین زیاد است، خاطرنشان کرد: آنچه آنها کم دارند پشتیبانی و امکانات و سلاح است که متأسفانه کشورهایی که از آنها انتظار کمک به مسلمانان می‌رود و اکنون در صف صهیونیست‌ها هستند، با نامردی دریغ می‌کنند.



سردار نقدی با اشاره به اینکه در غزه نیز، رزمنده شجاع به اندازه کافی وجود دارد، تصریح کرد: کشور مصر راه را بر ارسال امکانات به آنها بسته است و در کرانه باختری نیز اردن راه تسلیحات را بسته ‌است.



وی با بیان اینکه در کوبانی نیز رزمنده به وفور وجود دارد، گفت: اما دولت ترکیه از تروریست‌های آمریکایی حمایت کرده و به جای حمایت از مسلمانان، پایگاه‌های خود را در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهد.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نیازی به اعزام رزمنده به این مناطق وجود ندارد، گفت: اما باید برای نبرد نهایی و سرنوشت‌ساز آماده باشیم.



سردار نقدی با اشاره به اینکه گردان‌های بیت‌المقدس ۳ دوره آموزشی را برای رسیدن به رزمایش طی کرده‌اند، اظهار کرد: امروز با جنگ نرم و تهدید فرهنگی دشمنان مواجه هستیم.



وی افزود: آنها به حرکت مزدورانه روی آورده‌اند تا اصل قدرت ما یعنی ایمان و وحدت ما را بگیرند و بسیجیان باید از مواجهه با امواج شرارت‌های دشمن در شبکه‌های اجتماعی مفسده‌برانگیز، پرهیز کنند و جامعه را از شر این شیاطین دور کنند.



رئیس سازمان بسیج مستضعفان با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و ایمان که عامل اصلی پیروزی‌ها است، گفت: در فاصله دو روز رزمایش برگزار شده بیت‌المقدس، توان بسیجیان ۱.۵ برابر شده است و این پیامی به صهیونیست‌ها است.



سردار نقدی خطاب به صهیونیست‌ها عنوان کرد: این پیام این است که سرزمین‌های اسلامی را رها کن و برو، هر اندازه اشغالگری تو طولانی‌تر شود، آمادگی ما افزون‌تر شده و مجازات‌های سنگین‌تری را تحمل خواهی کرد.

5027392
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است