استانی 04:48 - 06 شهریور 1393
در 10 وزن
پسران تکواندوکار قم در تلاش برای کسب سکوهای اول تا سوم مسابقات تکواندو قهرمانی کشور از صبح امروز با حریفان خود رقابت می‌کنند.

پسران تکواندوکار قم در مسابقات قهرمانی کشور روی شیهاپچانگ می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان کشور در حالی آغاز می‌شود که تیمی متشکل از بهترین‌های حال حاضر تکواندو قم که محصول استعدادیابی و سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه هستند به این رقابت‌ها اعزام شدند.

با توجه به برگزاری این دوره از پیکارها از صبح امروز اعزام تکواندوکاران نونهال قم به مسابقات تکواندو قهرمانی کشور عصر روز سه‌شنبه چهارم شهریور ماه صورت گرفته و نونهالان آینده‌دار قم در این رشته در 10 وزن با حریفان رقابت می‌کنند.

بعد از افتخارات بسیار ارزنده‌ای که تکواندوکاران نونهال کشورمان در نخستین دوره مسابقات قهرمانی جهان در کشور آذربایجان در مرداد ماه سال‌جاری کسب کردند و توانستند بالاتر از سایر رقبا بر سکوی نخست این پیکارها بایستند، حالا مسابقات قهرمانی کشور در اوج جذابیت و حساسیت برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو این بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کشور نونهالان پسر است که به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) و دهه کرامت و همچنین به مناسبت گرامیداشت 3 هزار شهید استان ایلام به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

هیئت تکواندو استان ایلام از صبح امروز تا جمعه شب هفتم شهریورماه به مدت 2 روز میزبانی پیکارهای تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان کشور را بر عهده دارد و مدعیان در 10 وزن برای رسیدن به سکوهای اول تا سوم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

بر این اساس، رقابت‌های بخش پسران امروز و فردا از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح آغاز می‌شود و ابتدا تکواندوکاران اوزان منهای 33، 41، 49، 57، 65 و به اضافه 65 کیلوگرم با یکدیگر برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز پیکار می‌کنند.

همچنین مبارزات تکواندوکاران اوزان منهای 37، 45، 53 و 61 کیلوگرم فردا برگزار خواهد شد در حالی که ورود تیم‌ها و پذیرش تکواندوکاران پسر و جلسه هماهنگی سرپرستان و قرعه‌کشی مسابقات نیز یک روز پیش از شروع مسابقات برگزار شده است.

همچنین نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان دختر، از روز شنبه هشتم شهریور ماه با مبارزات اوزان 29، 37، 44، 51، 59 و به اضافه 59 کیلوگرم آغاز می‌شود و روز یکشنبه نهم شهریور ماه نیز با برگزاری رقابت‌های اوزان 33، 41، 47 و 55 کیلوگرم به پایان خواهد رسید، ضمن اینکه در این بخش نیز ورود تیم‌ها، پذیرش تکواندوکاران، جلسه هماهنگی سرپرستان و قرعه‌کشی مسابقات در روز جمعه هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود.


4583905
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است