استانی 04:55 - 09 اسفند 1393
همدان؛
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از وجود360پرونده درشت تخلف مالیاتی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ کارخانه ای در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه سقف بودجه عمومی دولت در سال جاری  235 هزار میلیارد تومان تعیین شده است اظهار کرد: این بودجه در دو نوع تعیین شده که بستگی به قیمت نفت دارد.





وی با بیان اینکه استان هایی که ارزش افزوده صنعتی آن ها کمتر از میانگین کل کشور است، استان توسعه نیافته صنعتی به حساب می آیند که در این استان ها شرایطی چون معاف بودن از مالیات وجود دارد.





نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه استان همدان هم از نظر پایین بودن ارزش افزوده جزو این استان هاست  خاطرنشان کرد: هم اکنون همدان به عنوان استان برخوردار شناخته می شود که باید در این زمینه پیگیری های لازم صورت گیرد تا استان ما هم با توجه به شرایط اقتصادی معاف از مالیات شود.





کارخانه ای با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تولید ملی و جلوگیری از واردات گفت: همه باید در تولید ملی به ویژه افزایش تولیدات داخلی تلاش کنند.





وی با اشاره به کسانی که از دادن مالیات خودداری می کنند اضافه کرد: در این بین اشخاصی هستند که جزو دانه درشت های مالیاتی محسوب می شوند.





نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه 360پرونده مالیاتی بزرگ وجود دارد تصریح کرد: تنها در این پرونده ها 85هزار میلیارد تومان  فرار مالیاتی صورت گرفته که اگر پرداخت شوند بسیاری از مشکلات کشور حل خواهند شد.





کارخانه ای با بیان اینکه هزینه ی این تعداد پرونده بزرگ از فروش سالیانه نفت بیشتر است گفت: درآمد فروش نفت 70 هزار میلیارد تومان است.
 
انتهای پیام/زا

5937484
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است