استانی 22:15 - 23 مرداد 1399

محموله ۱۳ میلیاردی قاچاق قبل از ورود به بندر آبادان متوقف شد

سردار لطفعلی پاکباز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر روز گذشته در یک عملیات برنامه‌ریزی شده فروند شناور تجاری را که حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بندر «سجافی» در حرکت بود، شناسایی و متوقف کرد.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده ۱۲۰ دستگاه کولر گازی را که قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری هفت متهم در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار پاکباز در پایان عنوان کرد: امروز مجموعه مرزبانی خوزستان با بهره‌گیری از توان رزم بالا و هوشمند سازی نوار مرزی تمام تلاش خود را برای مبارزه بی‌امان با قاچاق و مخلان اقتصاد داخلی کشور به کار گرفته است.


10666002
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است