استانی 19:29 - 11 فروردین 1394
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد مسکن اجرای طرح جامع و مشترک با قابلیت گردشگری و ساماندهی طرح هادی روستای نورالدین کهگیلویه را در اولویت قرار دهد.

ساماندهی طرح هادی روستای نورالدین

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، پژمان نیک‌اقبالی عصر امروز در همایش امامزاده نورالدین و یادواره 26 شهید سادات این امامزاده با بیان این‌که توسعه‌یافتگی همیشه در مسایل مادی نیست مهمترین عامل توسعه‌یافتگی هر جامعه‌ای را نیروی انسانی خواند و اظهار کرد: با وجود نیروی انسانی شاخص چطور می‌شود گفت منطقه زادگاه نخستین شهید انقلاب در کهگیلویه توسعه‌نیافته و محروم است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر در جوامع دیگر تولیدات صنعتی، کشاورزی و مواردی از این قبیل صادر می‌شود در این منطقه نیروی انسانی شاخص صادر شده است و در راس همه استعدادها هستند.

نیک‌اقبالی نامگذاری سال به دولت و ملت، همدلی و همزبانی را مورد اشاره قرار داد و افزود: این همدلی و همزبانی از زبان بزرگان بیشتر از سایرین می‌تواند بروز پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز آرامش و امنیت هست و به خود می‌بالیم که ایران با قدرت در کنار ابرقدرت‌های دنیا به گفت‌وگو می‌نشیند و ما را پیشرو در مسایل جهان اسلام می‌دانند و از ما هراس دارند به برکت خون شهیدان است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهدا به برگزاری یادواره و سرکشی از خانواده نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که که نیاز داریم با حضور در چنین محافلی قوت قلب بگیریم و بدانیم بر ما چه گذشته است.

وی با بیان این‌که همدلی صورت گرفته در این مکان می‌تواند نقطه شروعی برای عمران و آبادی منطقه باشد تصریح کرد: حیف است این منطقه با این پتانسیل از محرومیت‌ها رنج ببرد.

نیک اقبالی با اشاره به محور پاتاوه به دهدشت برقراری این محور را یکی از مزیت‌های خوب منطقه برشمرد و گفت: با تعریض و بهسازی جاده این روستا چاروسا به جاده اصلی انتقال داده می‌شود.

این مسئول خواستار در اولویت قرار دادن طرح جامع و مشترک دربرگیرنده پتانسیل گردشگری و ساماندهی طرح هادی روستای دم عباس از سوی بنیاد مسکن شد و افزود: از فرماندار کهگیلویه می‌خواهم با توجه به وجود امامزاده نورالدین این روستا را در اولویت روستاهای اجرای طرح قرار دهد.

وی با بیان این‌که از محل ماده 180 اعتبار خوبی برای حوزه راه این منطقه در نظر گرفته خواهد شد ظرفیت‌های خوب کشاورزی را مورد اشاره قرار داد و گفت: با در اختیار قرار دادن تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی می‌توانیم این مشارکت را داشته باشیم.


6119926
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است