ورزشی 15:48 - 31 خرداد 1397

کی‌روش: کارواخل به راموس نگاه کند که محمدصلاح را مصدوم کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه شب در دومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با یک گل برابر اسپانیا شکست خورد. سبک بازی ایران در این مسابقه، واکنش های زیادی را از سوی بازیکنان اسپانیا و کارشناسان مختلف داشته است.

کارواخال بازیکن تیم اسپانیا بعد از بازی درباره سبک و روش تیم ملی ایران به تلویزیون اسپانیا گفت: اسم بازی ایران را نمی شود فوتبال گذاشت. در سطح تاکتیکی، خطا کردن بخشی از بازی است اما وقت کشی، تمارض و مصدوم نشان دادن برای فوتبال بد است. برای من این فوتبال نیست. این بازی ناجوانمردانه است.

وقتی از کارلوس کی روش در اینباره سئوال شد، کی روش گفت: کارواخال این حرفها را زده است؟

سرمربی ایران ادامه داد: این حرفها درست نیست. دو تیم به سختی با هم جنگیدند. اگر شما فردا به کلینیک ما بیایید می بینید که دو بازیکن خود را به خاطر مصدومیت از دست داده ایم ولی حتی یک کارت زرد هم داده نشد. من قصد شکایت ندارم ولی این واقعیت است.

کی روش همچنین کنایه ای به سبک بازی خشن سرخیو راموس زد و گفت: به کارواخال پیشنهاد می کنم به همبازی خودش (راموس) نگاه کند که بازیکن مصر (محمد صلاح) را از جام جهانی دور کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا راموس را سرزنش می کنید؟ تاکید کرد: خیر، من فقط گفتم اگر او بازیکنان ایران را سرزنش می کند، خیلی خوب می شود اگر به هم تیمی اش هم نگاه کند.

مجددا از کی روش سئوال شد که آیا او معتقد است راموس عمدا باعث مصدومیت محمد صلاح شده است که سرمربی ایران گفت: من هیچ چیزی نگفتم. من فقط پیشنهاد کردم او به همبازی اش نگاه کند. راموس بازیکن بزرگی است و هیچ مشکلی وجود ندارد. سرخیو بازیکنی بود که من در رئال مادرید سعی کردم او را جذب کنم. من جنگیدم تا او را به رئال بیاورم.


9817853
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان در حکمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان را منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در فینال تپانچه ۲۵ متر در مسابقات جهانی برزیل، هانیه رستمیان در جایگاه پنجم ایستاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است