استانی 00:51 - 14 آذر 1400
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد
ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان از تجهیز و راه‌اندازی کارگاه مشترک با ایساکو برای آموزش دانشجویان رشته مکانیک خودرو خبر داد.

راه‌اندازی کارگاه مشترک برای آموزش دانشجویان مکانیک خودرو در خوزستان

دکتر سید بهزاد علوی در گفت‌وگو با ایسنا. اظهار کرد: پژوهش طبیعتا باید منجر به حل یک مشکل و مساله از صنایع، خدمات، کشاورزی یا جامعه شود. اگر بخواهیم دانشگاه‌ها را بر مبنای میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان بسنجیم، در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیش از ۷۵ درصد از دانش‌آموختگان وارد بازار کار می‌شوند و از این نظر بیشترین سهم را در میزان اشتغال و رتبه اول را در کشور داریم.

وی با اشاره به اهمیت مهارتی بودن پژوهش و آموزش، افزود: دلیل عمده اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای، کاربردی بودن آموزش و پژوهش است. به عنوان مثال در آموزشکده دختران، در هفته پژوهش نمایشگاه مد و لباس برپا خواهیم کرد که این رشته بازار بسیار خوبی دارد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به افتتاح یک کارگاه مشترک بین ایساکو با دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز گفت: یکی از کارهایی که قرار است در هفته پژوهش صورت گیرد افتتاح این کارگاه است. در سه استان خوزستان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی با شرکت ایساکو بسته شده است و در این راستا کارگاه مشترکی تدارک دیده شده است. فضای نمایشگاه از سوی دانشگاه و تجهیز این کارگاه شامل انواع موتورها، ملزومات تعمیر خودرو و تجیهزات توسط شرکت ایساکو انجام شده است.

وی افزود: کارگاهی که قرار است راه‌اندازی شود برای آموزش دانشجویان رشته مکانیک خودرو و آموزش پرسنل فنی ایران خودرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این کارگاه روز دوشنبه هفته آینده افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام


11350310
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است