ورزشی 11:18 - 09 آذر 1394
موفقیت در المپیک حمایت همه‌جانبه می‌خواهد
سرمربی تیم کشتی بیمه رازی با تاکید بر حمایت همه جانبه مسئولان از فدراسیون‌های مدال آور معتقد است کسب مدال طلا در المپیک با وجود روس‌ها سخت است، اما کشتی‌گیران ایرانی غیرممکن‌ها را ممکن می‌سازند.

محمدی: کشتی‌گیران ایرانی غیرممکن‌ها را ممکن می‌سازند/ روس‌ها با قدرت به المپیک می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، غلامرضا محمدی، سرمربی تیم کشتی بیمه رازی درباره شرایط حال حاضر کشتی‌گیران تیم ملی گفت: کشتی‌گیران تیم ملی آزاد در اردو هستند و چند تورنمنت خارجی و جام تختی را در پیش دارند. اواخر سال نیز تیم ملی کشتی آزاد مسابقات گزینشی را در پیش دارد که باید یک سهمیه سنگین وزن را نیز برای المپیک به دست بیاورد زیرا از 6 وزن یک سهمیه را هنوز کسب نکرده‌اند. کشتی فرنگی نیز از 6 سهمیه، 3 سهمیه کسب کرده است و هنوز می‌تواند 3 سهمیه دیگر را به دست آورد.

وی افزود: امیدوارم کشتی آزاد یک سهمیه باقیمانده را نیز به دست بیاورد و پس از آن مسابقات انتخابی، قاره‌ای و المپیک را با موفقیت پشت سر بگذارد. آرزوی قلبی همه این است که سال 2016 میلادی در بزرگترین رویداد ورزشی جهان کاروان ورزشی ایران به ویژه کشتی که پرچم دار و افتخار ورزش کشور است موفق باشد.

سرمربی تیم کشتی بیمه رازی درباره تاثیر روس‌ها بر میزان موفقیت و تغییر رنگ مدال کشتی‌گیران ایرانی در المپیک 2016 ریو گفت: این یک واقعیت است؛ روس‌ها در المپیک با قدرت وارد می‌شوند، به ویژه کشتی؛ زیرا در این رشته پرافتخارترین تیم دنیا هستند. در حال حاضر تیم روسیه بهترین تیم کشتی دنیا است. در المپیک‌ها روس‌ها فقط به دنبال کسب مدال طلا هستند، اما کشتی‌گیران ما کمتر از آنها نیستند. همیشه ورزشکاران ایرانی ثابت کرده‌اند که مرد روزهای سخت هستند و توانستند از غیر ممکن هم، ممکن بسازند.

وی تصریح کرد: کار سخت است، اما این پتانسیل و توانایی را داریم که روس‌ها را شکست دهیم. هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست؛ رسیدن به موفقیت در المپیک حمایت همه جانبه می‌خواهد و این موضوع خیلی مهم است، هم اکنون باید این کار را انجام دهیم؛ چون فردا دیر است. در حال حاضر باید فدراسیون‌های مدال آور را حمایت و تقویت کنیم.

دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان درباره قهرمانی تیم بیمه رازی در جام باشگاههای جهان گفت: طی 2 روز گذشته مسابقات جام باشگاه‌های جهان برگزار شد. 2 سال است که با این تیم به عنوان سرمربی همکاری می‌کنم. سال گذشته بیمه رازی در چند فصل قهرمان بلامنازع لیگ کشتی کشور و همچنین قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد.

محمدی افزود: امسال نیز برای دومین بار بعد از اینکه تیم بیمه رازی قهرمانی باشگاه‌های کشور را 2 فصل پیاپی به دست آورد روز جمعه، 6 آذرماه در دومین دوره جام باشگاه‌های جهان مجددا قهرمان جهان شد. کشتی‌گیران مطرح کشور و همچنین کشتی‌گیران نامی دنیا در این جام شرکت کرده بودند. یزدانی، قاسمی، اسماعیل‌پور، جوکار، قاسمی و احسان‌پور از جمله کشتی‌گیران خوب کشورمان بودند که در جام باشگاه‌های جهان حضور داشتند.

محمدی با بیان اینکه تیم بیمه رازی در فینال 7 بر یک آمریکا را شکست داد، تاکید کرد: از همه مهم‌تر فروغ دوباره رضا یزدانی بود زیرا وی توانست قهرمان المپیک لندن، جک وارنر آمریکایی، را با اقتدار و با نتیجه 10 بر صفر شکست دهد. یزدانی ثابت کرد اگر در المپیک لندن آسیب نمی‌دید حق کسب مدال طلا را داشت. باید فراملی فکر کرد، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و دولت مردان کشور باید دست به دست هم دهند تا نتیجه خوبی در المپیک به دست بیاوریم.

http://fna.ir/WJRQ9F

7448628
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است