استانی 18:15 - 05 آذر 1394
استاندار کرمانشاه با تاکید بر این‌که ایران اسلامی همواره از جهات مختلف در معرض تهدید بیگانگان است، گفت: ایستادگی در برابر این تهدیدها به آمادگی همه اقشار نیاز دارد و دستیابی به این مهم در سایه ترویج تفکر بسیجی محقق می‌شود.

استاندار کرمانشاه: ایستادگی در برابر تهدیدات دشمنان، به آمادگی همه اقشار نیاز دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، اسدالله رازانی در صبحگاه مشترک گردان‌های بسیجی استان که در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، دفاع از کشور در برابر دشمنان را یکی از وظایف مهم بسیج برشمرد و گفت: دفاع از سرزمین اسلامی در برابر تهدیدات بیرونی یکی از وظایف سنگین بسیج است.

رازانی با بیان این‌که ایران اسلامی در طول تاریخ همواره با تهدیدهای بیرونی مواجه بوده، گفت: این تهدیدات از سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیشتر شده و ایران اسلامی همواره در معرض تهدیدات منطقه‌ای و جهانی قرار دارد و این مهم لزوم آمادگی در برابر تهدیدات احتمالی را نشان می‌دهد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به موقعیت جغرافیایی ایران در منطقه گفت: ایران همواره با تهدیدات مختلفی مواجه بوده و از سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران این تهدیدات بیشتر شده، زیرا مشی انقلاب به گونه‌ای است که با مشی نظام حاکم در جهان در تضاد است و لذا این تهدیدات شدت بیشتری گرفته است.

وی با بیان این‌که تنها نیروهای نظامی نمی‌توانند کشور را در برابر تهدیدات بیگانگان مصون نگه دارند، گفت: نیروهای نظامی بخش مهمی از سازمان دفاعی را بر عهده دارند، اما چون تهدیدات شدید است باید زمینه حضور همه مردم در شرایط بحرانی فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی و تقویت بسیج گفت: از آنجایی که کشور همواره در معرض تهدید است، همین مسئله لزوم تداوم حضور بسیج اقشار مختلف مردم در دفاع از کشور را ضروری کرده است.

رازانی در ادامه با تاکید بر نقش مهم بسیج در سال‌های جنگ تحمیلی، رشادت و جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را شایسته تقدیر دانست.

رازانی با بیان این‌که نقش بسیج در همه عرصه‌های سازندگی، علم و حفاظت و حراست از ارزش‌های نظام و نیز دفاع از فرهنگ انقلاب در برابر بیگانگان اهمیت دارد، گفت: بسیج در تمامی حوزه‌ها ورود پیدا کرده و همین مسئله رمز موفقیت نظام در عرصه‌های مختلف بوده و هست.

انتهای پیام


7432551
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است