ورزشی 04:10 - 13 مرداد 1394
سرمربی ذوب آهن در آستانه داربی اصفهان گفت: این بازی از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و همیشه بازی تاکتیکی و با کیفیتی بوده است.

گل‌محمدی: داربی اصفهان تاکتیکی و با کیفیت است/ کمیته‌ انضباطی من را جریمه نمی‌کند

یحیی گل محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا، درباره داربی اصفهان در روز جمعه، اظها‌ر کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی از آب در بیاید. در دو بازی قبلی که روی نیمکت ذوب آهن بودم تساوی یک بر یک را کسب کردم. البته تماشاگران از دیدن این دو بازی لذت کافی را برده‌اند. این بازی جذاب‌ترین دیدار هفته‌ دوم لیگ برتر است. در داربی اصفهان فو‌تبا‌ل تاکتیکی و با کیفیتی ارائه می‌شود. کادرفنی سپاهان هم با تجربه هستند و حضور آنها کیفیت این بازی را بالا می‌برد.

سرمربی سبزپوشان اصفهانی با بیان این که تیمش تا رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز به انجام یک یا دو بازی دیگر دارد، افزود: فکر می‌کنم از شرایط ایده‌آل اواخر فصل گذشته دور نیستیم. در بازی قبلی هم بد نبودیم و فقط روی اتفاقات یک گل دریافت کردیم. در آن بازی توانستیم موقعیت ایجاد کنیم اما در گلزنی ناموفق بودیم. شرایط جوی و زمین بازی مساعد انجام یک بازی زیبا نبود. تلاشمان را کردیم که ملوان را شکست دهیم، ولی موفق نبودیم. آنها هم با انجام چند جلسه تمرینی برای بازی با ما مهیا شده بودند. این پیروزی را به سرمربی و بازیکنان ملوان تبریک می گویم.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود کمیته‌ انضباطی او را به دلیل اظهار نظر درباره داوری جریمه خواهد کرد؟ تصریح کرد: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ دهد، چرا که در گفت‌و‌گویی که با حسن زاده، رییس کمیته‌ انضباطی داشتم او جریمه ای برای من در نظر ندارد. بعد از آن یکی از سایت‌ها اظهار نظری از سوی حسن زاده مبنی بر جریمه من به دلیل اظهار نظر درباره داوری منتشر کرد که رییس کمیته‌ انضباطی آن را تکذیب کرد. آن بازی تمام شده و دیگر علاقه‌ای به صحبت درباره آن بازی ندارم.

گل محمدی درباره تغییر زمان دیدار با سپاهان نیز گفت: تا جایی که می دانم احتمال دارد فقط ساعت این دیدار تغییر کند که آن هم به دلیل برگزاری فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا است. علاقه داریم که این بازی به بعد از بازی فینال بیفتد و در گرما این بازی را برگزار نکنیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م


6855036
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است