استانی 09:06 - 05 آذر 1394
نماینده مردم قزوین در مجلس:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: اظهارات سران کشورهای غربی در خصوص ایران، بیانگر جایگاه برتر کشور ما در جهان است.

اظهارات سران کشورهای غربی درباره ایران، بیانگر جایگاه برتر کشور ما در جهان است

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به تلاش دائمی دشمنان نظام اسلامی برای نفوذ به داخل کشور اظهار کرد: این دیدگاه به صورت گسترده از سوی سران استکبار مورد توجه قرار گرفته و سرمایه‌گذاری برای انحراف انقلاب اسلامی را از این طریق انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: در دیدگاه نفوذ به انقلاب اسلامی، نظام سلطه همیشه به گونه‌ای اقدام می‌کند که بیشترین آسیب را به زیرساخت‌های اجتماعی، فرهنگی و غیره جامعه وارد و هزینه زیادی را برای ما ایجاد کند تا بازسازی این امور با کندی و سختی انجام شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از اموری که کشورهای غربی در پروژه نفوذ دنبال می‌کنند در دست گرفتن سیاست اداره و برنامه‌ریزی جامعه است تا فعالیت‌های جوامع در حال توسعه به خصوص کشورهای اسلامی در حوزه‌های گوناگون، مطابق میل و خواسته آن‌ها انجام شود.

حسینی با بیان اینکه کشورهای غربی نمی‌توانند به صورت مستقیم و جنگ سخت به جمهوری اسلامی ایران نفوذ کنند و اداره امور جامعه را مانند دوران ستم‌شاهی در دست بگیرند، ادامه داد: نظام سلطه با راه‌اندازی پروژه نفوذ، قصد دارد اهدافی را که در جنگ تحمیلی به آن دست نیافته، در امور سیاسی تأمین کند و در این میان هوشیاری مردم و مسئولان جامعه را می‌طلبد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس یادآور شد: در دست داشتن اطلاعات کافی در عرصه‌های گوناگون یکی از برنامه‌های نظام سلطه را تشکیل می‌دهد زیرا از این طریق می‌توانند با آگاهی به هر حوزه وارد شده و به تضعیف جامعه بپردازند؛ برای دستیابی به این مهم روش‌های مختلفی را در برابر جمهوری اسلامی ایران مورد آزمایش قرار داده و با شکست مواجه شدند.

وی با اشاره به سفر اخیر سران کشورهای مستقل، توسعه یافته اقتصادی مانند روسیه و درحال توسعه از قاره‌های مختلف جهان به جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: اظهارات رؤسای جمهور و نخست‌وزیران کشورهای مختلف در خصوص جایگاه قدرتمند کشور ما در منطقه و جهان، از توانایی و ظرفیت برتر نظام اسلامی در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و غیره خبر می‌دهد.

حسینی ضمن تأکید در خصوص تجدید نظر کشورهای مستکبر در روابط خود با نظام اسلامی تصریح کرد: این کشور در حال حاضر با وجود محدودیت‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون در حال رشد و توسعه بوده و در جایگاه یک قدرت برجسته به خصوص در عرصه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی قرار دارد که با تکیه بر باورهای انقلابی و اسلامی اصیل از مسیر خود منحرف نمی‌شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با اشاره به انواع نفوذ که در قالب یک پروژه از سوی دشمنان کشور ما دنبال می‌شود، یادآور شد: گاهی تلاش دشمنان بر این محور قرار دارد که با کسب اطلاعات و جاسوسی از مسئولان و نمایندگان مردم، زمینه نفوذ در کشور را فراهم کنند که در دوره ششم مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد.

وی مطرح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های دشمنان برای نفوذ در جمهوری اسلامی ایران، تأثیرگذاری بر سیاستمداران و مسئولان این کشور و انحراف اقدامات و برنامه‌ریزی آن‌ها است به نحوی که اقدامات نظام سلطه به دست مسئولان کشور انجام شود.

حسینی ادامه داد: در این نحوه نفوذ، دشمن گاهی به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد می‌شود و برخی اوقات نیز از لایه‌ها و واسطه‌های متعدد بهره می‌برد که مانع از شناسایی چهره واقعی و خصمانه دشمن از سوی افراد می‌شود که بصیرت دینی و زیرکی مسئولان و نمایندگان را نیاز دارد تا به دام دشمن نیافتند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نفوذ دشمن همیشه وجود دارد و باید برای مقابله با آن هوشیار باشیم، خاطرنشان کرد: در این خصوص، عموم مردم و مسئولان وظیفه دارند و باید هر فرد اقدام متناسب با زمان و مکان را انجام دهد تا از هرگونه لغزش و سستی در جامعه جلوگیری شود.

http://fna.ir/3N3AGB

7430991
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است