استانی 01:04 - 31 شهریور 1393
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: انتصابات در آموزش و پرورش مازندران با شیب ملایم انجام می‌شود.

انتصابات در آموزش و پرورش مازندران با شیب ملایم انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی قاسمی یکشنبه شب در آستانه بازگشایی مدارس در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید مدارس، اظهار داشت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از رشادت‌ها و ایثارگری‌ها را در تاریخ کشور ایجاد کردند.

وی بر ضرورت انتقال ارزش‌های اسلامی به نسل نو جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جدید جامعه اسلامی انتقال داده شود.

قاسمی با اشاره به اینکه 31 شهریور در آموزش و پرورش روز شکوفه‌ها نامگذاری شده است، ادامه داد: امسال 43 هزار نوآموز به طور رسمی زیر پوشش آموزش و پرورش قرار می‌گیرند.

این مسئول آموزش و پرورش را موتور محرکه هر جامعه دانست و افزود: آموزش و پرورش برای هر جامعه یک توسعه پایدار تلقی می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف کلان دولت سیاست‌های وزیر آموزش و پرورش در استان‌ها اجرا می‌شود، تصریح کرد: سازماندهی و بهینه‌سازی نیروی انسانی، ارتقای مدیریت آموزشگاهی، عملیاتی کردن نظام بودجه‌ریزی، توسعه مشارکت‌ها و کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های آموزش و پرورش از برنامه‌های مقام عالی وزارت در سطح کلان کشور است.

وی با تاکید بر اینکه مهر امسال را با سیاست کیفی‌بخشی به نظام آموزش و پرورش آغاز می‌کنیم، اظهار داشت: فرآیند آموزشی مطلوب با مشارکت خانواده، مربیان و دانش‌آموزان محقق می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه بانوان در سطح مدیریتی دارای توانمندی خوبی هستند، افزود: آموزش و پرورش مازندران در سطوح مختلف از توان مدیریتی بانوان هم استفاده کرده است.

وی جذب نیروی بازنشسته را در بدنه آموزش و پرورش غیرقانونی دانست و افزود: جذب نیروی بازنشسته در بدنه کارهای دولتی با استناد ماده 95 قانون می‌تواند انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه در آموزش و پرورش مازندران در بحث انتصابات بسیار حساب شده وارد شدیم، خاطرنشان کرد: انتصابات ما به‌ دور از شائبه و حاشیه بوده و تغییرات با شیب ملایم است.

قاسمی افزود: انتصاب رئیس دانشگاه فرهنگیان بدون دخالت آموزش و پرورش از طریق سازمان مرکزی انجام می‌شود.

وی حفظ فرهنگ بومی در آموزش و پرورش را مورد توجه قرار داد و گفت: در چارچوب اجرای سیاست‌های وزارت، برنامه‌هایی برای ارتقای فرهنگ بومی مازندران در آموزش و پرورش اجرا می‌شود.


4766625
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است