استانی 07:42 - 16 اسفند 1393
رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان اعلام کرد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان از کشف یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز از شکارچیان بوکان خبر داد.

کشف یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز از شکارچیان بوکان

محمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست بوکان در پی گزارش مردمی و گشت و کنترل مبنی بر وجود شکارچی در مناطق حوزه استحفاظی این شهرستان، مامورین یگان حفاظت محیط زیست بوکان به منطقه عزیمت و پس از چند مدت تعقیب و گریز در مناطق صعب‌العبور ، متخلفین متواری شدند.

وی ادامه داد: در پی گشت از آنان یک قبضه اسلحه شکاری ته پر دو لول کشف و ضبط شد که پس از طی مراحل قانونی و صورتجلسه نمودن به مقامات قضایی تحویل شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان وجود اسلحه‌های غیر مجاز را در مناطق همواره تهدیدی برای امنیت و حیات جانداران عنوان کرد و گفت: سلاح شکاری آسیب‌های جدی به انقراض نسل حیات وحش وارد می‌کند.

احمدی وجود یگان‌های انتظامی و مقامات قضایی را در جلوگیری با شکارچیان بسیار مثمرثمر عنوان کرد و افزود: امید است در سایه تلاش مسولین ذیربط این معضل کمرنگ‌تر شده و شاهد وجود سلاح غیر مجاز در مناطق نباشیم.

وی با هشدار به شکارچیان غیرمجاز از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را بلافاصله به این اداره اطلاع دهند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست به ابلاغیه جدید سازمان محیط زیست اشاره کرد و گفت:  برابر ابلاغیه این سازمان هر نوع شکار در طبیعت به مدت سه سال ممنوع بوده و در صورت هر نوع شکاری با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.


5988001
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است