فرهنگی‌هنری 18:32 - 29 فروردین 1394
در یک جلسه فوق‌العاده
جلسه فوق‌العاده شورای صنفی نمایش با تعیین سرگروه‌های جدید برگزار شد.

سرگروه‌های جدید سینماها مشخص شدند

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا، در جلسه فوق‌العاده شورای صنفی نمایش که امروز 29 فروردین ماه برگزار شد، سینماهای «آزادی»، «کوروش»، «ماندانا»، «استقلال» و «زندگی» به عنوان سرگروه‌های جدید مشخص شدند.

اسفند ماه سال گذشته، سینما «فرهنگ» از سرگروهی خارج شد و با این تصمیم جدید، سینماهای «قدس» و «آفریقا» نیز از سر گروهی بیرون آمدند.

هرچند در جلسه امروز 29 فروردین ماه شورای صنفی نمایش، سر گروه‌ها مشخص شدند اما اعضای شورای صنفی نمایش برای دیگر تصمیم‌گیری‌های خود جلسه دیگری برگزار می‌کنند چراکه با گذشت یک ماه از سال جدید، هنوز آیین نامه اکران سال جاری تکمیل نشده است که به تبع آن وضعیت نوبت دوم اکران امسال نیز مبهم است و قرار است این موارد در جلسه‌ای که بزودی برگزار خواهد شد، مشخص شود.

انتهای پیام


6219422
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک فعال و پژوهشگر حوزه رسانه با اشاره به اهمیت سواد رسانه در دنیای مدرن و همین طور، روش‌های راستی‌آزمایی اخبار توضیحاتی داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است