استانی 18:26 - 08 شهریور 1393
رشت – خبرگزاری مهر: همزمان با آخرین روز از هفته دولت معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری سازمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی کشور از پروژه‌های نیمه تمام بیمارستانی گیلان بازدید و بر لزوم تسریع در روند اجرایی این پروژه‌ها تاکید کرد.

معاون وزیر راه وشهرسازی از روند ساخت پروژه‌های بیمارستانی در گیلان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر علیزاده عصر شنبه با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه‌های نیمه تمام بیمارستانی، از بیمارستان‌های در حال ساخت تالش، رضوانشهر و آستارا بازدید کرد.

 مدیر عامل سازمان مجری سازمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی کشور از مراحل اجرایی احداث بیمارستان رضوانشهر بازدید و از پیشرفت 60 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته و تامین اعتبارات لازم، روند اجرایی پروژه مزبور شدت خواهد گرفت.

علیزاده افزود: این بیمارستان دارای 32 تخت با زیربنای سه هزار و 640 مترمربع در سه طبقه و در زمینی به مساحت 9 هزار و 500 متر مربع احداث شده است.

وی در ادامه از بیمارستان 160 تختخوابی تالش بازدید کرد و اظهارداشت: این بیمارستان شامل بخش های مختلف درمانگاه، اورژانس، آزمایشگاه، اتاق عمل، زایمان، بستری زنان و زایمان، بخش جراحی، بستری کودکان، استریل مرکزی،آی سی یو، سی سی یو، بستری جراحی، بستری زنان و مردان است که با زیربنای 15 هزار مترمربع در زمینی به مساحت 34 هزار متر مربع  در سه طبقه درحال احداث است و57 درصد پیشرفت دارد.

معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه سفر خود بیمارستان 130 تختخواب آستارا را مورد بازدید قرار داد و گفت: بیمارستان آستارا یکی از ضروری ترین نیازهای منطقه است و در حال حاضر 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال جاری ساختمان آن تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی اظهارداشت: این پروژه در زمینی به مساحت 20 هزار و 700 متر مربع با زیربنای 12 هزار و 500 متر مربع در چهار طبقه احداث شده که از بخش های مختلف درمانی برخوردار است.

علیزاده در این بازدید یک روزه از تمامی بخش های پروژه در حال احداث بیمارستان تالش، رضوانشهر و آستارا به ویژه سازه اصلی، تاسیسات بهداشتی، دیوار کشی ساختمان اصلی و زیربنای تاسیسات برق و تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز دیدن و بر تسریع دراجرای این پروژه ها تاکید کرد.

به گزارش مهر، در این بازدید شعبانعلی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و جمعی دیگر از مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.


4603069
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است