استانی 10:07 - 18 فروردین 1399
فرماندار محمودآباد:
ایسنا/مازندران فرماندار محمودآباد با بیان اینکه ورود کارگران فصلی استان‌های دیگر در محمودآباد ممنوع است، گفت: هر نوع اقدامی خارج از پروتکل وزارت بهداشت که هدف اصلی آن انقطاع شیوع کرونا بوده ممنوع خواهد بود.

ورود کارگران فصلی استان‌های دیگر در محمودآباد ممنوع است

علیرضا شریعت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نکته کاملا واضح این است که هرچه نظارت بر اجرای پروتکل جدی و دقیق باشد به نفع مردم است و اجرای درست مصوبات ملی ستاد کرونا و پروتکل وزارت بهداشت رابطه مستقیم با سلامتی و حفظ جان مردم دارد.

وی تصریح کرد: اکنون دغدغه جدی ما فصل کشاورزی است که مهمترین مساله، ممنوعیت حضور کارگران فصلی به ویژه از سایر استان‌ها در مازندران و شهرستان محمودآباد است.

فرماندار محمودآباد با اشاره به تلاش‌ روستائیان شریف در فصل کشاورزی خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم زحمت شهروندان و روستائیان در مقابله با کرونا بی اثر شود و همه باید با کمک یکدیگر از به‌وجود آمدن موج بعدی شیوع کرونا جلوگیری کنیم.

شریعت با بیان اینکه در انجام امورات مربوط به کشاورزی نکات بهداشتی باید رعایت شود، گفت: در کشت برنج اولویت به صورت کشت مکانیزه باشد، چینش کارگران با فاصله سه متر از هم بوده و در صورت نیاز کارگر از شهرستان‌های مجاور حتما از مراکز معتبر، گواهی سلامت توسط کارگر ارائه شود.

وی ادامه داد: کارفرما موظف به تهیه اقلام بهداشتی است و تامین وعده‌های غذایی بر عهده کارگر به‌صورت انفرادی است.

فرماندار محمودآباد یادآور شد: مردم شهرستان در صورت مشاهده تخلف از سوی شخص یا اشخاصی مبنی بر بکارگیری کارگران استان‌های دیگر مراتب را فورا به اداره جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

انتهای پیام


10471395
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است