گوناگون 00:36 - 27 شهریور 1393
رئیس کل دادگستری استان تهران:
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: آقای بان‌کی‌مون اگر دلش به حال انسان‌ها می‌سوزد از انسان‌های بیگناه - که در کشورهای مظلوم مانند فلسطین، عراق و غیره توسط جریان‌های تروریستی دولتی جانشان را از دست می‌دهند- دفاع کند.

بان‌کی‌مون از مردم فلسطین دفاع کند نه قاچاقچیان مواد مخدر

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی اظهارات اخیر بان‌کی‌مون در رابطه با نقض حقوق بشر در ایران، گفت: اعدام‌هایی که در جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود اکثریت قریب به اتفاق مربوط به جرایم سنگین مواد مخدر است که این موضوع در جهت دفاع از انسانیت، بشریت و پیشگیری از ابتلای انسان‌های دیگر در ایران به مواد مخدر است.

وی ادامه داد: در واقع ایران در مسیر مبارزه با مواد مخدر این مجازات را اجرا می‌کند و اجرای این مجازات در قوانین ما پیش بینی شده است و

قاچاقچیان مواد مخدر جای دفاع ندارند.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان این‌که «با اجرای مجازات اعدام ما توانستیم از فعالیت‌های باندهای مواد مخدر که موجب به هلاکت رساندن نسل انسان و بشریت می‌شود پیشگیری کنیم» اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در جرایم مواد مخدر به مجازات اعدام محکوم شدند جزء باندهای بزرگ مواد مخدر بودند که مواد مخدر را از کشورهای همسایه ایران که تولید کننده‌ی مواد مخدر هستند از خاک جمهوری اسلامی ایران به کشورهای اروپایی منتقل کردند.

وی ادامه داد: اگر ایران با مواد مخدر مبارزه نمی‌کرد، امروزه بسیاری از کشورهای اروپایی نیز گرفتار بلای خانمان‌سوز مواد مخدر بودند. در واقع این کار ما در جهت حفاظت از جامعه‌ی بشریت و انسانیت است.

انتهای پیام


4746518
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است