استانی 23:36 - 04 بهمن 1399

تمرکز و حفظ توپ هوشمندانه دلیل برتری تیم «پاس ناجا قم»

رضا سفیدگر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز بازی سختی را در برابر تیم «میعاد دشتستان» پشت سر گذاشتیم، گفت: این تیم بازی قبل خود را برده بود و از چند بازیکن لیگ برتری خود در این مسابقات که در رده جوانان بودند بهره می‌برد و بازی را برای ما سخت کرده بود.

سرمربی تیم هندبال جوانان «پاس ناجا قم» با اشاره به اینکه در بازی جمعه، در نیمه اول با نتیجه ۱۵- ۱۱ این تیم را شکست داده بودیم و به رختکن رفتیم، افزود: با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتم و آنها با تمرکز حواس و حفظ توپ بیشتر در بازی نیمه دوم، توانستند بازی را هوشمندانه‌تر نسبت به نیمه اول پشت سر بگذارند و با پیروزی از زمین خارج شوند.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع بسیار دیدنی و نزدیک دنبال شد و از نتیجه نیز معلوم است، ادامه داد: هماهنگی بیشتر بین بازیکنان غیر بومی تیم با بازیکنان بومی از تفاوت‌های بازی امروز برابر «میعاد دشتستان» با «قصر نشاط بهبهان» در روز جمعه بود.

سفیدگر با بیان اینکه بازیکنان با برد امروز نباید مغرور شوند و به فکر دیدار یکشنبه باشند، گفت: فردا بازی مهمی داریم برابر «فولاد مبارکه سپاهان» که حتماً باید این بازی را ببریم و امیدوارم که بچه‌ها فردا بازی بهتر از دو بازی قبل را به نمایش بگذارند تا روند پیروزی را ادامه دهیم.


10917597
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است