گوناگون 16:34 - 14 اردیبهشت 1394
... سخنگوی قوه قضاییه درباره موضوع تهدید نوه امام برای لغو سفر به گلستان توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات محسنی‌اژه‌ای درباره تهدید نوه امام برای لغو سفر گلستان

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه خبرنگاری با اشاره به حادثه شیراز و تهدید علی مطهری و نوه امام (ره) برای سفر به مشهد و گلستان پرسید آیا قرار نیست قوه قضاییه جلوی اقدامات افراد خودسر را بگیرد؟

محسنی‌اژه‌ای در این باره گفت: همه ما باید تلاش کنیم فضای کشور را در آرامش نگه داریم. یک سایت بی نام و نشان خبری را منتشر می‌کند و همه روی آن تحلیل می‌کنند. تا آنجا که به قوه قضاییه مربوط می شود باید گفت که قوه قضاییه در هر موردی که جنبه عمومی داشته باشد بلافاصله وارد می شود و هر جا هم که جنبه خصوصی داشته باشد با شکایت شاکی خصوصی وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه خلاف قانون از هر کسی که سر بزند بد است گفت:‌ در خصوص موضوع گلستان اتفاقا قضیه را تعقیب می‌کردم. یک خبر بی پایه را یک سایت زده بود که بلافاصله دادستان آنجا وارد شد و افراد را احضار کرد و پرونده در حال رسیدگی است.

محسنی اژه‌ای در واکنش به نقل قول سیدحسن خمینی از سوی خبرنگاری که سوال را پرسیده بود گفت: حاج حسن آقا این طور گفتند که اولا من قصد نداشتم به آنجا بروم و اگر هم قصد داشتم با تهدید سفرم را لغو نمی کردم.

محسنی اژه‌ای گفت: اگر فردی خودسر کار خلافی انجام می‌دهد قطعا باید با او برخورد کرد، همانطور که با افراد خودسر در مطبوعات و روزنامه‌ها که بی جهت خبر بی اساس منتشر می‌کنند باید برخورد شود.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین در مورد پرونده حادثه شیراز گفت که این در این پرونده افرادی احضار و بازداشت شدند و پرونده در حال رسیدگی است که اگر حکم صادر شد به اطلاع شما خواهد رسید.

ادامه دارد ...


6312593
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است