استانی 21:33 - 24 مهر 1398

اشتغال حدود ۲۰ هزار نفر در واحدهای تولیدی فرش ماشینی منطقه کاشان

به گزارش خبرنگار مهر، محمود تولایی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه منطقه کاشان رتبه اول کشور را به نسبت کارگران به جمعیت دارد، اظهار داشت: منطقه کاشان اقتصادی ترین و کارگریترین منطقه ایران است.

وی با اشاره به تلاش های فراوان صاحبان واحدهای تولیدی-صنعتی منطقه کاشان برای عدم تعظیلی واحدهای خود ابراز داشت: هر چند تحریم های استکبار جهانی، اقتصاد کشور را تهدید می کند اما با تلاش های صورت گرفته سعی شده است واحدهای تولیدی منطقه کاشان کمترین ضربه را متحمل شوند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان با بیان اینکه  این چند سال اخیر از جمله پرکارترین زمان های فعالیت این اتاق بوده است، تصریح کرد: سعی کرده ایم با پیگیری مسائل مختلف و مشکلات واحدهای تولیدی-صنعتی کاشان زمینه مناسبی را برای فعالیت های آنها مهیا کنیم.

ضرورت به روز رسانی دستگاه ها و تجهیزات واحدهای تولیدی-صنعتی تولید فرش

وی لزوم به روز رسانی تجهیزات، دستگاه ها و امکانات واحدهای تولیدی-صنعتی کاشان را جز ضرورت های این واحدها دانست و تصریح کرد: در زمینه موارد آموزشی هم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان با برگزاری دوره های آموزشی متعدد برای صنعتگران، بازرگانان و علاقمندان و با تدریس بهترین اساتید ملی در حوزه های مختلف زمینه به روز رسانی اطلاعات شرکت کنندگان در این دوره ها را فراهم آورد.

منطقه کاشان حدود یک هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی فرش ماشینی دارد

تولایی از حدود یک هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی فرش ماشینی در منطقه کاشان خبر داد و تاکید کرد: این واحدهای تولیدی ظرفیت بیش از ۱۰۰ میلیون متر مربع تولید فرش را در طول سال را دارند.

اشتغال حدود ۲۰هزار نفر در واحدهای تولیدی فرش ماشینی منطقه کاشان

وی با بیان اینکه حدود ۲۰هزار نفر در واحدهای تولید فرش ماشینی منطقه کاشان اشتغال دارند، ابراز داشت: بخش عمده ای از تولیدات این واحدها علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای خارجی هم صادر می شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان با بیان اینکه تولید برخی واحدها به دلیل شرایط مختلف تولید کاهش یافته است، اضافه کرد: با وجود تمام مشکلات پیش روی صنعتگران و با توجه به کاهش تولید، سعی شده است که این واحدها تعطیل نشود.

بروکراسی اداری علت اصلی تاخیر در ساخت محل دائمی نمایشگاه های کاشان

وی با اشاره به روند طولانی اداری برای احداث محل دائمی نمایشگاه های کاشان افزود: علت اصلی این تاخیر، بروکراسیهای اداری طولانی در استان اصفهان و کاشان و همچنین عدم هماهنگی ادارات و نهادهای مربوط بوده است.

تولایی از اختصاص ۱۵ هکتار زمین برای ساخت محل دائمی نمایشگاه های کاشان خبر داد و تصریح کرد: این زمین با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال خریداری شده است.


10268659
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است